تاریخ انتشار:۱۶:۲۹ - ۲۹ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون تقریبا ۸ میلیون لیتر نفت سفید در استان توزیع شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سالار خشایی در بازدید از مناطق صعب‌العبور و سخت گذر زیلایی از آمادگی کامل برای تامین سوخت زمستانی بخش های مختلف خبرداد و افزود: با برنامه ریزی ونیاز سنجی دقیق به عمل آمده، سوخت مورد نیاز استان بویژه مناطق صعب العبور و سخت گذر به اندازه کافی ذخیره سازی و این شرکت جهت سوخت‌رسانی زمستانی تا دور افتاده ترین و صعب العبورترین نقاط استان آمادگی کامل دارد و هیچ گونه نگرانی و کمبود سوختی وجود ندارد.

وی اظهار کرد: تاکنون تقریبا هشت میلیون لیتر نفت سفید در سطح این استان توزیع شده که از این میزان نزدیک به دو میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر در بخش زیلایی توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تامین سوخت مورد نیاز استان کهگیلویه وبویراحمد تجلی همت و تلاش های شبانه روزی مجموع خدوم شرکت اعم از مسئولین وکارکنان، جایگاه‌های عرضه سوخت، شرکت ها ورانندگان حمل ونقل فرآورده های نفتی وعاملان فروش در جهت انجام تکلیف شرعی ودینی ورضایت خداوند متعال و شهروندان شریف می باشد و با توجه به بارش های سنگین برف، باران و سرمای شدید، کلیه کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان در حالت آماده باش سوخت‌رسانی مطلوب هستند.

خشایی تصریح کرد: خدمت به خلق خداوند متعال، در فرهنگ قرآن واهل بیت علیهم السلام، ارزش وثواب فراوانی دارد، در قرآن کریم آمده است (( ان الله یحب المحسنین )) خداوند متعال کسانی را که در کار خیر و نیک اتمام می دهند دوست می دارد و چقدر خوب است که انسان محبوب خداوند باشد پس تا خدمت و کمک به همشهریان بویژه مناطق صعب العبور و دورافتاده ترین روستاها توسط کارکنان تلاش‌گر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان می‌توان به رضایت الهی و لذت های جاودان آخرت رسید که خدمت صادقانه به مردم از آرمانهای شهداست.

وی ادامه داد: بنابراین باتوجه به شرایط آب وهوایی و موقعیت جغرافیایی، تامین وتوزیع سوخت مناطق صعب العبور، سخت گذر، مرزی وسردسیر استان از اولویت‌های اصلی فعالیت شرکت با شروع فصل سرما است و باتمهیدات وهماهنگی های انجام شده سوخت مورد نیاز قبل از شروع بارندگی و بارش برف ارسال و ذخیره شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد، خشایی بیان کرد: بحمدالله در این خصوص هیچ گونه کمبود گزارش نشده است و در صورت کمبود سوخت، عاملان فروش باید از طریق سازمان‌های مرتبط(تعاون روستایی و امور عشایر) پیگیری کنند تا خرید مورد نیاز را انجام و درصورت آماده سازی زیرساخت های لازم، فرآورده ارسال شود.

گفتنی است که مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مناطق صعب العبور از نحوه سوخت‌رسانی، تلاش های عاملان فروش، همکاران و ناوگان حمل ونقل شرکت بازدید و در جمع مردم شریف روستاهای بخش زیلایی از توابع شهرستان مارگون دیدار و گفت‌وگو کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین