تاریخ انتشار:۱۶:۰۱ - ۲۸ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرعامل توانیر در حکمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد را منصوب و در آئینی از طریق ویدئو کنفرانس معرفی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، آرش کردی مدیرعامل توانیر در حکمی محمد مرادی 47 ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و کارشناسی برق با سابقه 20 ساله را به سمت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

محمد مرادی مدیریت برق شهرستان نائین، مدیر حراست و معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان را در کارنامه خود بهمراه دارد.

جمال معتمدی زاده مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی کهگیلویه و بویراحمد بعد از 2 سال در این مسوولیت تغییر کرد.

حدود 10 هزار کیلومتر شبکه‌های برق در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث شده که کار تامین برق 275 هزار اشتراک برق را برعهده دارند و 220 هزار اشتراک برق در این استان خانگی و مابقی عمومی، تجاری، کشاورزی و صنعتی است.

شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 200 میلیارد تومان از مشترکین برق این استان طلب دارد که گفته می شود شرکت آب و فاضلاب استان بالاترین رقم بدهی را در این ارتباط بخود اختصاص داده است.

قبل از انقلاب اسلامی 30 روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار بوده که اکنون این تعداد به حدود 2 هزار روستا رسیده است.

پروژه خط 2 مداره شهید سلیمانی به طول 80 کیلومتر و با اعتباری بیش از 90 میلیارد تومان از مصوبات سفر اول هیئت دولت سیزدهم به شهرستان کهگیلویه در این استان بوده که بنا بگفته احمدزاده استاندار باید تا خردادماه امسال به بهره برداری می رسید اما از پنج فاز آن تنها 2 فاز آن هم بصورت نسبی تکمیل شده و در مجموع، این پروژه اکنون به‌حال خود رها شده است.

این خط قرار بود از ایستگاه سرپری دهدشت تا تقاطع بخش‌های دیشموک _ چاروسا احداث و نوسانات و افت ولتاژ شبکه‌های برق این بخش‌ها را به حداقل برساند.

سیمی به کابلی کردن شبکه‌های برق از مهمترین پروژه‌های در دست اجرای شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که قرار بود 900 کیلومتر از شبکه‌های فشار ضعیف در سال‌جاری کابلی شود اما اکنون به‌حال خود رها شده است.

خاموشی‌های مستمر، نوسانات شدید شبکه‌ای، ناپایداری‌ها، اجرایی نشدن پروژه‌های عمرانی، سرقت‌های گسترده شبکه‌ای، بهره نبردن از نیروی انسانی مناسب با وجود فراوانی این نیرو در حوزه‌های مختلف و نارضایتی مشترکین برق را می‌توان از مشکلات کنونی این شرکت برشمرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.