تاریخ انتشار:۱۹:۴۱ - ۲۷ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: امام جمعه یاسوج گفت:اگر در زمینه آموزش و پرورش کار اصولی صورت گیرد و بحث آموزش و تربیت به درستی انجام شود، کشور به مراتب مطلوب آرمان ها و اهداف خود دست پیدا می کند
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

آیت الله سید نصیر حسینی امروز ( ۲۷ دی ماه ) در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد که با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش و پرورش استان و دیگر اعضای این شورا برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش زیرساختی ترین مسئله نظام و کشور اسلامی و سرزمین ما است.
 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، گفت: ما در هر حوزه‌ای قصد پیشرفت و سرمایه گذاری را داشته باشیم، نیازمند به سرمایه گذاری در حوزه زیرساختی بوده که این کار در آموزش و پرورش شکل می گیرد.
 

وی خاطرنشان کرد: اگر در زمینه آموزش و پرورش کار اصولی صورت گیرد و بحث آموزش و تربیت به درستی انجام شود، کشور به مراتب مطلوب آرمان ها و اهداف خود دست پیدا می کند.
 

آیت الله حسینی خانواده و محیط را در این راستا تأثیرگذار دانست و افزود: ولی آموزش و پرورش نیز یکی از ارکان اصلی در راستای آموزش و تربیت اصولی فرزندان این جامعه است.
 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: همه دارایی و سرمایه مملکت در آموزش و پرورش بوده و دستگاه ها باید در راستای همکاری با این سازمان همکاری لازم را داشته باشند.
 

وی به بحث مهاجر پذیر بودن شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج اشاره کرد و ادامه داد: باید فضاهای آموزشی و پرورشی متناسب با جمعیت شهر و شهرستان پیش بینی شوند.
 

آیت الله حسینی با اشاره به ضرورت توجه به فضاهای ورزشی و آموزشی در مدارس، تاکید کرد: با توجه به مهاجر پذیر بودن شهرستان بویراحمد، مدیریت تعداد دانش‌آموزان مشکل بوده و باید برای فضای آموزشی پیش بینی های لازم صورت گیرد.
 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد فضای موجود آموزشی را مطلوب جمعیت شهرستان بویراحمد ندانست و افزود: دستگاه‌ها همکاری لازم را با آموزش و پرورش در راستای فراهم نمودن فضاهای آموزشی داشته باشند.
 

وی ضمن تاکید بر اجرای قانون ابلاغی شورای آموزش و پرورش کشور در زمینه پیش‌بینی فضای آموزشی متناسب با جمعیت هر منطقه، گفت: اگر مدارس کلنگی تخریب و ساخت مجتمع های آموزشی و همچنین مدارس چند طبقه پیش بینی شود، بخشی از کمبود فضای آموزشی در شهر جبران خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار