تاریخ انتشار:۱۳:۲۷ - ۲۷ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: بارش برف در شهرستان‌های سردسیری کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

برف در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و همچنین نواحی سردسیری شهرستا‌های کهگیلویه و چرام در حال بارش است.
بر اساس نقشه های پیش یابی سازمان هواشناسی در شهرستان‌های سیردسیری کهگیلویه و بویراحمد بارش برف و در شهرستان‌های گرمسیری نیز بارش باران پیش بینی شده بود.
در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از صبح تا ظهر امروز بارش باران ادامه داشت و ساعتی پیش بارش برف به صورت پراکنده در این شهر شروع شده و همچنان ادمه دارد.
مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده در بارش سامانه هفته گذشته، دستگاه‌های دولتی به ویژه ادارات خدمات رسان آمادگی لازم برای خدمات رسانی به مردم را داشته باشند.
نیک روز افزود: برف روبی معابر، پیشگیری از بروز حوادث منجر به قطعی برق، آب و گاز ناشی از بارش برف و همچنین فعال بودن خبازان برای پخت نان مورد نیاز مردم الزامی است.
مدیر عامل شرکت گاز استان هم گفت: بارش برف سردی هوا و به دنبال افزایش مصرف گاز را در پی دارد و انتظار است مردم استان به ویژه مناطق سردسیری با مدیریت صحیح و رعایت الگوی مصرف میزان مصرف گاز در منازل را کاهش داده تا از قطعی احتمالی گاز در این هوای سرد پیشگیری شود.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین