تاریخ انتشار:۲۱:۴۷ - ۲۶ دی ۱۴۰۱
عصر دنا:  مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط خاص استان در حوزه جنگل و مرتع انجام برنامه ملاقات مردمی هفتگی در راستای صیانت مطلوب از این منابع خدادادی و رفع برخی مشکلات گره گشاست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سعید جاوید بخت روز دوشنبه در حاشیه دیدار و ملاقات مردمی خود که با حضور  معاون حفاظت و امور زمین، حراست و دیگر معاونین ذیربط برگزار شد، اعلام کرد: مشکلات و درخواست های مراجعه کنندگان در زمینه های گوناگون بررسی و برای پیگیری آنان اقدامات لازم و پیگیری انجام شد.

ملاقات‌های مردمی در حوزه منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد راهگشاست

 وی تصریح کرد: در این دیدارها که حدود پنج ساعت بطول انجامید، به درخواست های مراجعان که مطالبات‌ و مشکلات خود را در زمینه های گوناگون مطرح کردند، رسیدگی و راهکارهای قانونی را ارائه و دستورات لازم صادر شد. 

به گفته جاوید بخت در این ملاقات مردمی، بیشتر مشکلات مردم و منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی توسط اشخاص، رفع تداخل اراضی کشاورزی و معترضان اجتماعی، وساخت وساز در اراضی منابع طبیعی در روستاها مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

ملاقات‌های مردمی در حوزه منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد راهگشاست

 جاوید بخت ادامه داد: سفرهای هفتگی به شهرستان‌ها به‌منظور بازدیدهای میدانی از پروژه‌های آبخیزداری جنگل و مرتع و نظارت بر کمیسیون ماده ۳ و ۳۱ و ۳۲، نهال‌کاری و سایر طرح‌های اجرایی صورت می‌گیرد. 

ملاقات‌های مردمی در حوزه منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد راهگشاست
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار