تاریخ انتشار:۲۰:۵۴ - ۲۶ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به نفوذ سامانه بارش زا که از فردا استان را فرا می گیرد ، همه دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی لازم را داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

کیامرث حاجی زاده در نشست ستاد بحران این استان با اشاره به اینکه باید از تجربه مشکلات بارش قبلی درس گرفته شود افزود: کارشناسان هواشناسی در مناطق گرمسیری بارش باران و در مناطق سردسیری برف و باران همراه با یخبندان و کاهش محسوس دما را پیش بینی کرده‌اند.
معاون عمرانی استاندار استان با بیان اینکه در سه شهرستان بویراحمد، مارگون و دنا بارش برف را داریم، ادامه داد: مرخصی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی تا اطلاع ثانوی لغو و ماموریت‌ها با محدودیت انجام می‌شوند.
وی همچنین با انتقاد به عملکرد دستگا‌ها در بارش قبلی گفت: متاسفانه به دلیل ضعف در آمادگی، هرس نکردن درختان و فرسوده بودن زیر ساخت‌ها، قطعی برق در استان را داشتیم که مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هم با انتقاد به نحوه اعلام تعطیلی مدارس گفت: متاسفانه درروز‌ها قبل نبود هماهنگی موجب شد تا بی نظمی در اعلام تعطیلی‌های مدارس صورت بگیرد که از این به بعد تمامی خبر‌های مربوط باید از کانال ستاد مدیریت بحران باشد.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین