تاریخ انتشار:۲۳:۵۲ - ۲۵ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اَخاذی از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی گفت: دادن اطلاعات ایمیل برای ارتقاء بازی‌های رایانه ای و موبایلی فرصتی برای اخاذی و سودجویی فرصت طلبان است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 سیدمهدی عمران فر اظهارداشت: کودکان برای ارتقاء بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی، اطلاعات ایمیل خود یا والدینشان را در اختیار دیگران قرار می‌دهند که این کار زمینه را برای اخاذی و دیگر تهدید‌های سایبری فراهم می‌کند.
وی با بیان اینکه بازی‌های آنلاین بین کاربران خصوصا کودکان طرفداران زیادی دارد و آنان زمان زیادی را صرف انجام این بازی‌ها می‌کنند، افزود: از جمله آسیب‌های پیامد بازی‌های آنلاین برای کودکان، نمایش صحنه‌های ترسناک و دلهره آور همراه با خشونت است که به مرور زمان منجر به وارد شدن تاثیرات منفی بر روحیه و شخصیت آنان می‌شود.

رئیس پلیس فتای استان با اشاره به اینکه والدین برای برای جلوگیری از مشکلات روحی و روانی ناشی از بازی‌های آنلاین، بازی‌های متناسب با روحیه و شرایط سنی کودکان روی گوشی آنان نصب کنند اضافه کرد: والدین باید زمان مشخصی را برای استفاده کودکان از اینترنت و فضای مجازی تعیین کرده و بر فعالیت مجازی آنان نظارت داشته باشند.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.