تاریخ انتشار:۲۱:۴۶ - ۲۵ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: ناهماهنگی آموزش پرورش بویراحمد در اطلاع رسانی تعطیلی و تغییر ساعت مدارس باعث سردرگمی والدین، مدارس و دانش آموزان شهر یاسوج شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سردرگمی والدین، مدارس و دانش آموزان شهر یاسوج به دلیل ناهماهنگی آموزش پرورش بویراحمد در اطلاع رسانی تعطیلی و تغییر ساعت مدارس باعث شد تا اولیای دانش آموزان نسبت به این موضوع اعلام نارضایتی کنند و خواستار اطلاع‌رسانی به‌موقع نسبت به چنین تعطیلی‌هایی شدند.

شب گذشته (شنبه) محمد مهدی حیدرخواه روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به علت کاهش دما، سرما و یخبندان در صبح فردا ۲۵ دیماه، اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از ساعت ۱۰ شروع به کار می‌کند و کلاس‌های درس مدارس شهرستان بویراحمد در سه مقطع ابتدایی متوسطه اول و دوم به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند داشت.

والدین دانش آموزان بویراحمدی شب گذشته به دلیل اطلاع رسانی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد بنا را بر غیرحضوری گذاشتند، ولی صبح امروز یکشنبه ساعت ۷ صبح اعلام شد خبری از تعطیلی و غیرحضوری مدارس نیست.

اعلام تکذیبه توسط روابط عمومی آموزش استان کهگیلویه وبویراحمد ساعت ۷ صبح!

روابط عمومی آموزش استان کهگیلویه وبویراحمد ساعت ۷ صبح روز یکشنبه ۲۵ دی ماه اعلام کرد: ساعت کاری مدارس در سراسر استان تا پایان هفته از ساعت ۸ونیم شروع خواهد شد و هرگونه تغییر از طریق ستاد بحران و اداره اطلاع رسانی آموزش وپرورش استان اعلام خواهد شد و هیچگونه تغییری در شروع به کار ادارات شهرستان بویراحمد نخواهیم داشت و هیچ گونه تعطیلی مدارس هم وجود ندارد.

امیدواریم در آینده شاهد تدابیر مناسب‌تری در هنگام بروز چنین مسائلی باشیم و تصمیم‌گیری‌ها سریع و باهماهنگی مسؤلان مربوطه انجام شده و به‌موقع نیز اعلام شود تا مشکلات دو چندان نشود.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین