تاریخ انتشار:۰۸:۰۹ - ۲۵ دی ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران خبر داد ؛
عصر دنا: مهرداد کاهکش گفت: در تلاش هستیم تا تولیدگاز در این شرکت را از ۸۰۰ میلیون فوت مکعب در روز به یک میلیارد فوت مکعب افزایش دهیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه بخشی از گاز مورد نیاز کشور از میادین گازی گچساران استخراج می‌شود، افزود: این گاز پس از فراوری و شیرین سازی به شبکه گاز کشور تزریق می‌شود.
وی میدان گازی پازنان را یکی از بزرگترین میدان گازی گنبدی خاورمیانه و منبع تامین گاز کشور عنوان کرد و ادامه داد: در این میدان ۱۵ حلقه چاه وجود دارد که گاز این میدان پس از استخراج به کارخانه گاز و گاز مایع، برای فرآوری ارسال می‌شود.
وی اضافه کرد: گاز تولید شده در کارخانه گاز مایع فرآوری شده و مواد اضافی از آن جدا و سپس به پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس بهبهان ارسال می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: با توجه به مصرف زیاد گاز در کشور، افزایش تولید در برنامه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران قرار گرفته است.
مدیر پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس هم گفت: روزانه ۳۲ میلیون متر مکعب گاز در این پالایشگاه تولید و برای مصرف به شبکه سراسری ارسال می‌شود.
صادقی با اشاره به اینکه در این پالایشگاه ۵ محصول تولید می‌شود، افزود: در حال حاضر پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس، گاز ۷ استان را تامین می‌کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین