تاریخ انتشار:۰۸:۰۵ - ۲۵ دی ۱۴۰۱
معاون سیاسی استاندار:
عصر دنا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات انقلاب اسلامی است مدیران جهادی در دولت سیزدهم در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی پای کار باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید جواد هاشمی مهر عصر شنبه در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در یاسوج، اظهار کرد: آنچه در طول این چهار دهه عمر انقلاب اسلامی به دست آمده برای نسل‌هایی که آشنایی کمتری با آن دوران دارند مطرح شود.

وی افزود: دشمن در نتیجه غفلت ما توانست کارها و برنامه‌هایی انجام دهد و نتیجه برنامه‌های دشمن حضور برخی از جوانان و نوجوانان در کف خیابان و ایجاد اغتشاش بود، پس برای بیان خدمات نظام غفلت کردیم و میدان را به دشمن داده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انقلاب اسلامی درسال ۵۷ روح تازه در کالبد سایر کشورهای مسلمان ایجاد کرد و موجب تقویت اعتماد به نفس آنان شد و جمهوری اسلامی همه ملت‌های جهان را زنده کرد و سبب احیا اسلام سیاسی شد.

هاشمی‌مهر عنوان کرد: انقلاب اسلامی سال ۵۷ ملت ایران موجب گسترش مطالعات اسلام شناسی به جای شرق‌شناسی شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی در مدارس و دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر بر موضوع جهاد تبیین تاکید فراوانی دارند که دهه فجر زمان مناسبی است تا در قالب جهاد تبیین نقش و اهداف جمهوری اسلامی برای جوانان بیان شود.

هاشمی‌مهر ادامه داد: دهه فجر چندین سال قبل با شور و حرارت خاصی برگزار می‌شد اما طی سال‌های اخیر جشن‌های دهه فجر رنگ و بوی گذشته را ندارد و نتیجه این شده که جوانان ما چندان شناختی نسبت به دهه فجر و انقلاب اسلامی ندارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: خدمات جمهوری اسلامی با دوران پهلوی قابل مقایسه نیست، این دهه را باید غنیمت بشماریم و کارهای انجام شده را بیان کنیم.

وی با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: زنان بعد از انقلاب در دوران دفاع مقدس و در حوزه‌های سیاسی اجتماعی، علمی و سیاسی توفیقات زیادی به دست آوردند که موفقیت‌های زنان و بانوان برجسته‌سازی و اطلاع‌رسانی شود.

وی بر ایجاد روشنگری توسط جامعه رسانه‌ای استان تاکید کرد و ادامه داد: کمیته‌های ۲۴ گانه ستاد دهه فجر در استان تشکیل شده که توصیه می‌کنیم برنامه‌های واحدی توسط این کمیته‌ها اجرا و از جزیره‌ای عمل کردن بپرهیزند.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه تلاش شود تا دهه فجر امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، افزود: فهرست پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی عمرانی و اقتصادی و میزان تاثیرگذاری این پروژه‌ها در توسعه استان به خوبی در اختیار اصحاب رسانه قرار داده شود تا به اطلاع مردم رسانده شود.

هاشمی‌مهر با اشاره به همزمانی برنامه‌های دهه فجر با ماه پر خیر و برکت رجب و سالروز میلاد امام علی(ع)، گفت: جشن‌های میلاد حضرت امیر(ع) و میلاد امام جواد در قالب جشن‌هایی دهه فجر برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: دشمن به دنبال ایجاد موج یاس و ناامیدی در جامعه و فریب نسل نوجوان و جوان ما از طریق دروغگویی و تحریف حقایق و بزرگنمایی مشکلات و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب است.

سید جواد خاضع بیان کرد: تبیین گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و بیان خدمات، دستاوردها و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌های علمی، فناوری، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی با شیوه های خلاقانه و ابتکاری و هنرمندانه ضروری است.

گفتنی است در پایان احکام اعضای کمیته ۲۴ گانه دهه فجر ابلاغ شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین