تاریخ انتشار:۲۲:۱۱ - ۲۲ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه وبویراحمدبه مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) پیامی صادر کرد که به شرح ذیل است:
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سالروز ولادت فرخنده و باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، فخر زنان عالم، که به عنوان روز پاسداشت مقام شامخ مادر و روز زن نامیده شده است را به تمامی همکاران وهمسران محترم آنها وهمه هم استانی های عزیز و بزرگوار به ویژه بانوان گرامی شاغل در اداره منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

دخت بزرگوار پیامبر رحمت حضرت محمدمصطفی (ص) که به حق ام‌ابیها نام گرفته‌اند، الگویی تمام عیار، شایسته و کامل برای زن مسلمان در تمامی دوران هستند و بانوان ایرانی با پیروی از شخصیت معظم آن بانوی مکرمه ثابت کرده‌اند که الگوی کاملی را برای همه عرصه‌های زندگی خود انتخاب کرده‌اند.
 
در جامعه اسلامی، شغل مادری و همسرداری زن با اصالت و ارزشمند است و اساس خانواده بر پایه مهر زن استوار شده و این مهر، پیوند ناگسستنی میان اعضای خانواده ایجاد می‌کند.
جای بسی خرسندی است که بانوان ارزشمند همکار از نیروهای متخصص، متعهد و خدوم هستند و به یقین توفیقات کسب شده در این اداره، مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر بانوان شریفی است که در تمامی عرصه‌ها دوش به دوش سایر همکاران خود برای تحقق اهداف متعالی این اداره فعالیت می‌کنند.
این روز فرخنده را به بانوان شاغل شادباش عرض نموده و توفیقات روزافزون را برای همه خادمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخصوص همکاران در اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان و همسران محترم آنها وهمه هم استانی‌های عزیز وبزرگوار مسئلت می‌کنم.

سعید جاوید بخت
مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین