تاریخ انتشار:۱۳:۰۶ - ۲۲ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس مرکز فوریت‌های ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی خودروی پراید به کانال آب در گچساران منجر به فوت پنج نفر شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
جهانبخش وحدت نژاد با اشاره به اینکه حادثه واژگونی خودروی پراید به کانال آب در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب گذشته به مرکز پیام گچساران اعلام شد، افزود: بلافاصله پایگاه‌های اورژانس شماره یک و سه شهری به محل حادثه واقع در «پشکان» گچساران اعزام شدند.
رئیس مرکز فوریت‌های ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه به علت گذشت زمان زیادی از غرق شدن خودروی پراید، پنج نفر از سرنشینان که یک نفر ایرانی و چهار نفر از اتباع افغان بودند، جان باختند.
وحدت نژاد اضافه کرد: یکی از سرنشینان با شکستن شیشه از خودرو بیرون آمده بود که توسط پرسنل اورژانس به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شد.
 
تشریح جزئیات تصادف شب گذشته گچساران
 
روانبخش دیهیم خوب گفت: برای دسترسی به روستای پشه کان در جاده کمربندی گچساران یک زیرگذر در حال ساخت است که خاکبرداری آن از سوی پیمانکار انجام شده است.
وی با بیان اینکه این طرح هم اکنون از سوی پیمانکار در حال اجرا و فعال است افزود: به دلیل آغاز کار پیمانکار و خاکبرداری این مسیر ارتباطی مسدود شده بود که متاسفانه خودرو پراید در مسیر مسدود شده در حال حرکت بود.
دیهیم خوب ادامه داد: به دلیل سرعت بالای خودروی پراید از مسیر منحرف و پس از برخورد با خاک های انباشت شده در این طرح به گودال سقوط کرده است.
وی با بیان اینکه سقوط پراید به گودال آب پنج نفر را به کام مرگ کشاند گفت: به دلیل بارندگی چند روز گذشته این گودال پر از آب شده بود که بر اثر این حادثه چهار نفر تبعه افغان در دم جان باختند.
دیهیم خوب بیان کرد: همچنین یک نفر در این حادثه مصدوم شد که هم اکنون در بیمارستان شهید رجایی گچساران تحت مداوا است.
فرماندار گچساران گفت: با وجود مه گرفتگی و کاهش شدید دید افقی برای بررسی بیشتر حادثه همراه دادستان در صحنه حادثه حضور پیدا کردیم.
دیهیم خوب افزود: علت اصلی این حادثه هم اکنون در دست بررسی است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.