کد خبر: ۱۹۲۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۰۳ - ۲۲ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، عضویت در تمامی کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد رایگان شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مسئول روابط عمومی کتابخانه های این استان گفت: علاقمندان روز شنبه ۲۴ دی با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی شهر‌ها و روستا‌ها می‌توانند به صورت رایگان عضو شوند و از خدمات کتابخانه‌های عمومی استفاده کنند.
گندمکار با اشاره به اینکه کتابخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ هزار متر مربع زیر بنا دارند، افزود: ۳٠ هزار نفر عضو کتابخانه های استان بوده و ۷٠٠ هزار کتاب نیز در مخازن کتابخانه های استان موجود است.
وی ادامه داد: برگزاری اردوی جهادی کتاب در مناطق محروم روستایی و ریزی شده است.
مسئول روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد حتی یک کتابخانه سیار هم ندارد از مسئولان و خیران خواست برای راه اندازی دو کتابخانه سیار در استان تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیده پردیس موسوی اقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
خوب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین