تاریخ انتشار:۱۲:۵۸ - ۲۱ دی ۱۴۰۱
کهگیلویه و بویراحمد؛
عصر دنا: کاهش محسوس دما، یخبندان و پدیده مه گرفتگی برای ۷۲ ساعت آینده در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرپرست سازمان هواشناسی استان گفت: با تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی تا اوآخر هفته شاهد کاهش محسوس دما در سطح استان خواهیم بود.
علی کرمی افزود: بنابراین در این مدت یخبندان به ویژه در مناطق سردسیری و جاده‌های کوهستانی، پدیده مه گرفتگی و کاهش دید افقی و لغزندگی سطح جاده‌ها دور از انتظار نیست.
سرپرست سازمان هواشناسی استان همچنین از ورود سامانه بارشی جدید از اوآخر وقت جمعه ۲۲ دی در استان خبر داد و بیان کرد: با نفوذ سامانه بارشی جدید ناپایداری‌های جوی به شکل برف و باران و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می شود.
وی اضافه کرد: منطقه امامزاده جعفر با بیشینه دمای ۱۵ درجه سانتی گراد گرم‌ترین و یاسوج با ۴- درجه سانتی گراد سردترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.