تاریخ انتشار:۰۷:۳۵ - ۲۱ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: عضو با سابقه شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: درختان ۱۰ تا ۱۵ ساله عملاً بیشتر آنها در معابر و پارک‌ها از بین رفت این یک ترک فعل از سوی مسئولان شهری و شهرداری یاسوج بوده که باید به آن رسیدگی شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

هدایت‌ الله امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به از بین رفتن تعداد بسیار زیادی از درختان در بلوارها و معابر و همچنین پارک‌های شهر یاسوج اظهار کرد: جواب این بی‌مسئولیتی را چه کسی باید بدهد.

عضو با سابقه شورای اسلامی شهر یاسوج با ابراز تاسف از عملکرد شهرداری یاسوج در این زمینه گفت: آنها می‌توانستند قبل از اینکه چنین فاجعه‌ای در شهر یاسوج رخ دهد فکری به حال آن کرده و به مانند سنوات گذشته از درختان مراقبت کرده و برف آنها را کنار می‌زدند و اجازه نمی‌دادند که به چنین وضعیتی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی باید وارد عمل شوند خاطرنشان کرد: درختان ۱۰ تا ۱۵ ساله عملاً بیشتر آنها در معابر و پارک‌ها از بین رفت این یک ترک فعل از سوی مسئولان شهری و شهرداری یاسوج بوده که باید به آن رسیدگی شود.

امیری خاطرنشان کرد: آنها می توانستند از چنین فاجعه‌ای در شهر جلوگیری کنند اگر ماموران شهرداری شب گذشته در میدان ها و در پارک‌ها و معابر حضور پیدا می‌کردند و مکلف به برف‌روبی از درختان می‌شدند و اندکی کار انجام می‌شد اکنون شاهد این وضعیت تاسف‌بار نبودیم.

وی با بیان اینکه یاسوج گل بود و به باغ هم آراسته شد! گفت: تا پیش از این مشکلات بسیار زیادی داشتیم و اکنون فضای سبز ما وضعیت فاجعه‌باری پیدا کرده است یادآور شد: جوابگوی این خسارت کمرشکن در یاسوج کیست چرا باید چنین شود چرا باید با یک برف کلیه درختهای جوان شهر از بین بروند در حالی که شهرداری اگر تدبیری اندیشیده بود چنین وضعیتی پیش نمی آمد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.