تاریخ انتشار:۱۲:۱۸ - ۲۰ دی ۱۴۰۱
در پی بارش شدید برف؛
عصر دنا: با تلاش نیرو‌های امدادی ۵۰ خودروی گرفتار در برف در جاده باغچه - سادات، سرفاریاب رهاسازی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

همزمان با بارش شدید برف و باران در استان، تردد در جاده باغچه-سادات سرفاریاب نیز مختل و مسافران و خودرو‌ها در این مسیر برفگیر شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرام گفت: نجات گران هلال احمر به همراه امدادگران جاده‌ای در ساعات اولیه بارش وارد عمل شدند و به مسافران و خودرو‌های گرفتار در برف امدادرسانی کردند.

گرفتاری ۵۰خودرو در سرفاریاب

علمدار دستور افزود: در این عملیات امداد رسانی که از ساعت ۲۱ دیشب آغاز شد بیش از ۵۰ خودرو و دهها مسافر گرفتار در برف رها سازی، و تعدادی از مسافران نیز با همکاری دهیار روستای رودخانه در این روستا اسکان داده شدند.

دستور اضافه کرد: در این عملیات که تا ساعت ۳ بامداد امروز به طول انجامید، سه گروه از امدادگران هلال احمر شهرستان چرام علاوه بر خدمت رسانی، ۴۰ تخته پتو و بسته‌های مواد غذایی نیز بین مسافران گرفتار در برف توزیع کردند.

فرماندار شهرستان چرام نیز با حضور در این مسیر گفت: برای سهولت در امداد و خدمات رسانی، جمعیت هلال احمر، نیرو‌های امدادی و راهداری و دهیاران منطقه سادات در همان ساعات اولیه بارش سازماندهی شدند.

عبدالرحمان توفیقیان افزود: با حضور به موقع و تلاش گروههای امدادی خودرو‌های گرفتار رهاسازی و مسافران جا مانده در این مسیر با پاکسازی جاده به مسیر خود ادامه دادند.

گرفتاری ۵۰خودرو در سرفاریاب

توفیقیان افزود: با توجه به کولاک شدید و نبود دید کافی در جاده باغچه - سادات، سرفاریاب مسافران از تردد در این محور خودداری و خودرو‌ها نیز از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی اضافه کرد: بنا به اعلام مدیریت ستاد بحران استانداری و با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد مدارس بخش سرفاریاب امروز سه شنبه تعطیل است.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین