تاریخ انتشار:۱۸:۰۶ - ۱۹ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: امام جمعه دهدشت گفت: وضعیت برق کهگیلویه مطلوب نیست و اگر تا قبل از تابستان کاری نشود وارد بحران خواهیم شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در دیدار رئیس شرکت برق این شهرستان، اظهار کرد: وضعیت برق کهگیلویه مطلوب نیست و اگر تا قبل از فصل تابستان کاری نشود وارد بحران خواهیم شد.

امام جمعه دهدشت روند ایستگاه دژکوه، ایستگاه قلعه‌رئیسی و دیشموک را نامطلوب عنوان و با توجه به تعطیلی ایستگاه برق پادوک گفت: احداث ایستگاه ۴۰۰ کیلووات در کوتاه مدت کمکی به شهرستان نخواهد کرد.

وی نوسانات برق و افت ولتاژ در کهگیلویه بزرگ را یادآور شد و افزود: به دلیل این نوسانات روزانه شاهد سوختن لوازم برقی مردم هستیم که باید فکری شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خواستار منفک‌شدن خطوط انتقال و ایستگاه برق کهگیلویه از خوزستان شد و بیان کرد: اگر برخی از امکانات در استان باشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

هم‌چنین حسین عادلی‌نسب رئیس جدید شرکت توزیع برق کهگیلویه در این دیدار مشکلات برقی شهرستان را یادآور شد و با بیان این کا راهکار‌هایی را برای رفع مشکلات موجود انجام دادیم اما به این نتیجه رسیدیم که امسال دیگر هادی‌ها و سیم‌های ما پاسخگو نیستند گفت: علل برخی این مشکلات تحت نظر بودن خطوط انتقال و ایستگاه برق کهگیلویه از سازمان آب و برق خوزستان است که باید توجه بیشتری به کهگیلویه شود.

وی از احداث ایستگاه خط ۴۰۰ کیلو ولت در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: اقدامات لازم برای اصلاح برق شهرستان را انجام دادیم می‌طلبد که از بیرون کمک شود، همچنین خواستار همکاری امام جمعه در روند سرعت‌بخشی ایستگاه‌ها هستیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار