تاریخ انتشار:۱۷:۵۴ - ۱۹ دی ۱۴۰۱
رئیس هیئت ورزش های همگانی استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
عصر دنا: رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام مسابقات مینی فوتبال محلات در استان خبر داد و افزود:با هماهنگی فدراسیون همگانی کشور و کمیته مینی فوتبال ۲ کلاس داوری درجه ۳ مینی فوتبال در استان برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام مسابقات مینی فوتبال محلات در استان خبر و افزود:با هماهنگی فدراسیون همگانی کشور و کمیته مینی فوتبال ۲ کلاس داوری درجه ۳ مینی فوتبال در استان برگزار می‌شود.
ابوالفضل رهامی، رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان اظهار داشت:از ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ ثبت نام رقابت‌های محلات جام ایرانیان آغاز شده است.
رهامی، رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه وبویراحمد با بیان این که " تمام محلات سطح استان امکان شرکت در مسابقات مینی فوتبال محلات ایرانیان را دارند "، از زمان آغاز ثبت نام این رقابت‌ها خبر داد.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: فدراسیون ورزش‌های همگانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و گسترش و توسعه ورزش همگانی اقدام به اجرای طرح ملی مسابقات " مینی فوتبال محلات ایرانیان " در سراسر کشور کرده است.
وی افزود: ابتدا این رقابت‌ها در مرحله شهرستانی، استانی و منطقه‌ای برگزار و سپس در مرداد ماه سال آینده با تشکیل لیگ‌های برتر، دسته یک و دسته دو در سطح ملی برگزار خواهد شد.
رهامی به وسعت این طرح اشاره و عنوان کرد: پیش بینی ما برای استان کهگیلویه وبویراحمد شرکت بیش از ۸۰۰ تیم از مناطق مختلف استان است.
این مقام مسئول در هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه وبویراحمد با بیان این که شرکت در این رقابت‌ها کاملا رایگان است و تمام محلات استان امکان شرکت در آن را دارند گفت: از ۱۴ دی ماه ثبت نام در این رقابت‌ها آغاز شده و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه رویداد فدراسیون ورزش‌های همگانی به آدرس https://events.isfaf.ir، نسبت به آن اقدام کنند.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان ادامه داد: تیم اول استان در این مسابقات ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت می‌کنند، ضمن این که شهرستانی که بیشترین تیم شرکت کننده را داشته باشد تجلیل می‌شود.
وی به داوری این رقابت‌ها با توجه به گستردگی اشاره و عنوان کرد: بنا داریم پیش از آغاز مسابقات، ۲ دوره داوری رایگان درجه ۳ مینی فوتبال برای علاقمندان به قضاوت برای آقایان و بانوان برگزار کنیم، ضمن اینکه با هماهنگی انجام شده برای داورانی که در مرحله اول و دوم آنلاین داوری مینی فوتبال شرکت و موفق به گذراندن دوره شدند کلاس توجیهی و عملی زیر نظر کمیته مینی فوتبال استان برگزار تا داوران عزیز بیشتر با قوانین و مقررات داوری این رشته مهیچ آشنا شوند.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: اکثر دستگاه‌ها در اجرای این طرح ملی مشارکت می‌کنند و معاون سیاسی استاندار به عنوان رئیس، مدیرکل ورزش و جوانان نایب رئیس و رئیس هیئت ورزش‌های همگانی، دبیری ستاد اجرایی این رویداد را برعهده دارند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.