تاریخ انتشار:۱۷:۴۹ - ۱۹ دی ۱۴۰۱
سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: قشقایی گفت: رسالت و دغدغه اصلی آموزش و پرورش تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان در کنار توجه به ارتقاء کیفیت آموزشی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

شهرام قشقایی در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: معاونین و مربیان پرورشی مدارس یکی از بنیان‌های رشد و تعالی دانش آموزان در مدارس بوده و این افراد نیازمند هم‌افزایی و انسجام‌بخشی در راستای اثرگذاری بیشتر و مجهز شدن به فعالیت‌های به روز در مدارس هستند.

سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه برنامه ها، فعالیت، روابط دو طرفه بین معلم و دانش آموز یا بین دانش آموز و مدیر و حتی شیوه آموزش معلم، مشکلات روحی و روانی و جسمی دانش آموز، نحوه برخورد همه عوامل حتی سرایدار مدرسه با دانش آموزان و نحوه پوشش عوامل مدرسه و اعمال و رفتار آنها همه و همه برنامه های پرورشی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

قشقایی با بیان اینکه وظیفه اصلی معلم نخست تربیت است بعد آموزش، بیان کرد: متولی برنامه های تربیتی در مدارس فقط نمی تواند حوزه پرورشی باشد، بلکه مشارکت همه عوامل مؤثر بر تربیت دانش آموز در مدرسه را می طلبد،.

وی یادآور شد: رسالت و دغدغه اصلی آموزش و پرورش تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان در کنار توجه به ارتقاء کیفیت آموزشی است.

 

سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تحقق ماموریت آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اهتمام مدیران، معاونین، معلمان، مربیان پرورشی و مشارکت اولیا یک ضرورت است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین