تاریخ انتشار:۱۷:۰۵ - ۱۹ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: همزمان با ایام امتحانات نهایی پایه دوازدهم در کهگیلویه و بویراحمد جمعی از مدیران رسانه ها و خبرنگاران با همراهی مدیرکل آموزش و پرورش استان با بازدیدی چند ساعته از برخی حوزه های امتحانی در یاسوج نحوه برگزاری این رقابتهای علمی را رصد کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ایرنا: مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (دوشنبه )در جریان این بازدید چند ساعته ضمن قدردانی از حضور مدیران و خبرنگاران ، گفت: ۶هزار دانش آموز در ۳۱ حوزه امتحانی در امتحانات نهایی دیماه پایه دوازدهم استان شرکت می کنند.

حسنعلی عزت خواه با اشاره به موضوع ترمیم معدل دیپلم که در کنکور پیش رو یکی از ملاک های اساسی امتیازدهی در کنار نمره علمی محسوب می شود و برگزاری امتحانات‌ نهایی برای دانش آموزان تصریح کرد: همانگونه که از نزدیک با مسئولان برگزار کننده گفت و گو هایی را داشتید ، آزمون امتحانات نهایی با نهایت دقت و حساسیت برگزار می شود.

وی به دانش آموزان و اولیا اطمینان داد که امتحانات نهایی در کمال امنیت و آرامش برگزار می شود و در این خصوص هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه معاون آموزش متوسطه، رئیس اداره سنجش ، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط و خبرنگاران خبرگزاری ها از 2حوزه امتحانی دوره دوم متوسطه دختران ( استعدادهای درخشان )و دبیرستان نمونه دولتی یاد گار امام (ه) در یاسوج به نمایندگی از دیگر حوزه های امتحانی بازدید کردند و از نزدیک در جریان نحوه برگزاری و مراقبت های ویژه این آزمون ها قرار گرفتند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.