تاریخ انتشار:۱۷:۰۳ - ۱۹ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: دادستان کهگیلویه گفت: ترک فعل و سهل‌انگاری برخی مدیران نسبت به مصوبات و تعهدات دستگاهی قابل توجیه و پذیرفتنی نیست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا: سعید کریمی زاد در جلسه شورای مسکن در دهدشت با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات جلسه قبل، افزود: قرار بود از محل فروش برخی اقلام، مشکلات واحدهای مسکن برطرف شود.

وی همچنین با اشاره به عدم لکه‌گیری تونل کوه پاد از ورودی به سمت دهدشت، تصریح کرد: با گذشت دو ماه از مصوبه مورد نظر همان مشکلات پابرجاست.

کریمی زاد با انتقاد از بی توجهی برخی مدیران به جلسات، اظهار کرد: زیبنده نیست جلسه‌ای که یکسر مشکلات به اداره‌ای مربوط می‌شود، مدیرش در جلسه شرکت نکند.

دادستان کهگیلویه گفت: آقایان مسئول حداقل بیایید و خدمات اداره خود را بیان کنید.

وی حضور نیافتن مدیر در جلسات را به منزله ترک فعل مدیر دانست و تاکید کرد: در خصوص مسئله مسکن، مسامحه و سهل‌انگاری قابل پذیرش و توجیه نیست.

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه با بیان اینکه بر اساس قانون مسکن باید اداراتی که اراضی در اختیار دارند به مسکن اختصاص دهند، گفت: اگر بعداً مشخص شود که اداره‌ای زمین داشته و اعلام نکرده، مسئول اداره مربوطه خود را برای پاسخگویی آماده کند.

کریمی‌زاد بیان کرد: این یک قانون است و اولویت با کارکنان خود آن اداره است و سهل‌انگاری و اهمال کاری قابل پذیرش نیست.

دادستان کهگیلویه خطاب به فرماندار شهرستان گفت: هر مدیری را که در انجام وظایفش کوتاهی می‌کند با مکاتبه‌ای برای دادستانی، به اشد مجازات طبق قانون محکوم می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.