تاریخ انتشار:۱۶:۴۲ - ۱۹ دی ۱۴۰۱
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیتهای آموزش وپرورش بر مبنای سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب ریل گذاری شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسنعلی عزت خواه ظهر دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: هماهنگی، همدلی و حرکت تیمی ارکان مختلف آموزش و پرورش در سطح استان باعث موفقیت نظام تعلیم و تربیت و ارتقای کیفیت آموزشی می‌شود.

وی بیان داشت: در سال جاری یکهزار و۲۰۰ خبر و گزارش خبری توسط اداره روابط عمومی تولید و در پورتال خبری، منتشر شده است.

عزت خواه با بیان اینکه تعامل با رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری از سیاست‌های اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی است، گفت: خوشبختانه با تعامل خوب با صدا و سیما از همه ظرفیت‌ها برای پوشش خبری برنامه‌های آموزش و پرورش استفاده شده است.

وی اظهار داشت: سیمای مدرسه در تلویزیون و صدای مدرسه در رادیو راه اندازی می‌شود و با هماهنگی‌های به عمل آمده با صدا و سیما مراحل تولید این برنامه بزودی شروع خواهد شد.

عزت خواه اطلاع رسانی دقیق، سریع و به موقع از سوی روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها را مؤلفه‌های تأثیرگذار در تحقق جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: ارتباط تنگاتنگ دو عنصر اصلی اطلاع رسانی یعنی روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها می‌تواند زمینه ساز اطلاع رسانی دقیق، بهنگام و در عین حال شفاف باشد که این اتفاق موجبات روشنگری را در جامعه بخوبی فراهم خواهد کرد.

وی افزود: برنامه محوری اساس حرکت فعالیت‌های مجموعه آموزش و پرورش بوده و هماهنگی بین بخش‌های مختلف و کار تیمی در پویایی و رفع نقیصه‌های جزئی می‌تواند مؤثر واقع شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین