تاریخ انتشار:۱۶:۴۱ - ۱۹ دی ۱۴۰۱
امام جمعه شهرستان چرام خبر داد؛
عصر دنا: امام جمعه چرام گفت: کم کاری مسئولان استانی و شهرستانی در تکمیل محورهای ارتباطی چرام مشهود است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام سید نورالله افشار در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: راه‌ها نقش مهمی در توسعه، رونق، کسب درآمد و افزایش درآمد اقتصادی دارند که شهرستان چرام ۴ مسیر خروجی و ارتباط با سایر مراکز استان دارد.

وی با بیان اینکه یکی از این راه‌ها، مسیر شیراز و باشت است که قریب به ۸ سال است پروژه آن آغاز شده، اظهار کرد: اما متأسفانه اقدام خاصی بر روی آن صورت نگرفته است.

افشار افزود: مسیر چرام_ دهدشت نیز یکی دیگر از این راه‌ها است که در ورطه بلاتکلیفی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مسیر چرام_ دهدشت یکی از مسیرهای مهم استان است، زیرا که هر دو مرکز شهرستان هستند و بیشترین مراودات مردم چرام با دهدشت از این مسیر صورت می‌گیرد.

امام جمعه چرام گفت: مردم چرام برای خرید، فروش، کسب درآمد و… از این مسیر به دهدشت تردد می‌کنند و قریب به ۵ سال است که پروژه ۱۲ کیلومتری چرام- دهدشت آغاز به کار کرده، اما متأسفانه هنوز به اتمام و بهره‌برداری نرسیده است.

افشار افزود: این در حالی است که این جاده ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما گویا اهتمام و جدیتی از سوی مسئولان برای اتمام آن وجود ندارد.

افشار خاطرنشان کرد: همین بی توجهی و ناقص ماندن اجرای این پروژه باعث بروز تصادفات زیادی شده و بسیاری از سرمایه‌های انسانی و جوانان این سرزمین در این جاده جان خود را از دست داده‌اند.

افشار تصریح کرد: جاده بدون شانه مناسب و سنگ و شن‌هایی که در مسیر ریخته شده، جان مردم را تهدید می‌کند و مردم از این وضعیت ناراضی هستند.

امام جمعه چرام گفت: راه مناسب اگر نباشد، پیشرفت آن منطقه با کندی مواجه می‌شود و متأسفانه شهرستان چرام از این مقوله یعنی راه مناسب بی‌نصیب است.

افشار در بخش دیگری از صحبت‌هایش به پیگیری‌های صورت گرفته در این خصوص اشاره کرد و گفت: چندین مرتبه در خطبه‌های نمازجمعه نسبت به وضعیت نامطلوب این جاده صحبت کردم و تذکرات لازم را دادم، اما متأسفانه تاکنون اقدام درخوری صورت نگرفته است.

افشار خاطرنشان کرد: مردم اذعان دارند که هر روز منتظر اتفاق ناخوشایندی هستند، لذا مسئولین استانی باید پروژه‌ای را که تا این مرحله رسانده‌اند به اتمام برسانند.

وی با بیان اینکه این جاده بیش از ۵ سال است که بلاتکلیف مانده است، اظهار کرد: شاید مسئولان عدم تخصیص اعتبار را بهانه کنند، اما کم‌کاری و اهمال مسئولان استان و شهرستان در اتمام این جاده کاملاً مشهود است.

امام جمعه شهرستان چرام افزود: محرومیت و مظلومیت مردم چرام بر کسی پوشیده نیست و حال که مسئولان استانی توان اتمام این پروژه را ندارند.

وی تصریح کرد: امیدواریم مسئولین کشوری بتوانند مرهمی بر درد و دغدغه مردم این شهرستان باشند و با برنامه‌ریزی در جهت جلوگیری از بین رفتن سرمایه‌های انسانی این شهرستان، پروژه جاده چرام – دهدشت را به سرانجام برسانند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین