تاریخ انتشار:۱۳:۲۹ - ۱۹ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از تصویب و ابلاغ مشوق برای کمک به مشمولان و خانواده‌های آنان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مسعود بهروزی گفت: برابر تدابیر و پیگیری‌های سازمان وظیفه عمومی فراجا و موافقت ستادکل نیرو‌های مسلح و مجلس شورای اسلامی، امتیازات و مشوق هایی برای کمک به مشمولان و خانواده‌ها تصویب و ابلاغ شد.
وی افزود: همه مشمولان غایب و غیر غایب متولدین ١٣۵۵ تا ١٣٨٣ دعوت می شود برای تعیین تکلیف خدمت سربازی و بهره‌مندی از امتیازات ذیل به دفاتر خدمات الکترونیک و یا معاونت وظیفه عمومی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: مشمولان غایب و غیر غایب که والدین آن‌ها دارای سابقه ایثارگری یا جانبازی بوده می‌توانند از سوابق کسر خدمت والدین (به ازای هر ماه جبهه و یا هر درصد جانبازی ١٢ روز کسر خدمت ) استفاده کنند.
بهروزی در ادامه با اشاره به اینکه سربازان متاهل در استان محل سکونت و حتی المقدور در شهرستان محل سکونت خود بعد از طی دوره آموزشی خدمت می‌‎کنند، گفت: سربازان متاهل ۲ ماه کسر خدمت و به ازای هر فرزند سه ماه کسر خدمت تعلق می‌گیرد.
وی بیان کرد: سربازانی که با اضافه خدمت سنواتی اعزام می‌شوند چنانچه در حین خدمت مرتکب غیبت یا فرار نشوند و دارای حسن اخلاق و رفتار و حسن انجام وظیفه باشند تمام و یا بخشی از اضافه خدمت آن‌ها توسط فرمانده ارشد یگان مورد بخشش قرار می گیرد.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سربازانی که دارای سابقه بسیجی قبل از خدمت می‌باشند برابر ضوابط حداکثر تا سقف ۶ ماه کسر خدمت می‌توانند استفاده کنند، بیان کرد: سربازان در حین خدمت می‌بایست در کلاس‌های مهارت آموزی یا مهارت افزایی شرکت کنند و پس از گرفتن گواهینامه مهارت از فنی حرفه‌ای و پس از پایان خدمت می‌توانند از مزایای اشتغال یا وام اشتغال‌زایی که امسال به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان وام کم بهره است، استفاده کنند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان با تاکید بر اینکه هر فردی در صورت داشتن همه شرایط به صورت همزمان امکان استفاده از همه این مزایا را دارد، عنوان کرد: برابر پیگیری سازمان وظیفه عمومی فراجا و بر اساس قانون مجلس شورای اسلامی حقوق سربازان نسبت به سال‌های گذشته افزایش چند برابری داشته و در حال حاضر حداقل ۳۲ میلیون تا سقف ۷۰ میلیون ریال به آنان پرداخت می‌شود.
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار