کد خبر: ۱۹۱۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۱۷ - ۱۷ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: دهدشت_ آسفالت بخشی از محور ارتباطی پاتاوه _ دهدشت که زیر بارش شدید باران انجام گرفت، تخریب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر آسفالت بخشی از محور پاتاوه به دهدشت زیر بارش باران، مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به موضوع واکنش نشان داد.

عیسی شهامت با اشاره به آسفالت در روز بارانی، گفت: به محض اطلاع و وصول گزارش، مدیریت حوزه راهسازی استان موظف به بررسی گردید و در همان ساعت اولیه رسیدگی انجام شد.

وی تصریح کرد: دستور تخریب مقطعی از آسفالت که در شرایط نامساعد و بارش انجام شده بود، صادر شد.

شهامت با اشاره به عملیات تخریب در اول وقت صبح شنبه، یادآور شد: با بررسی‌های صورت گرفته این بخش از آسفالت که در حد چند کامیون آسفالت بیشتر نبوده، از نظر فنی و مهندسی تأیید نشد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری عنوان کرد: پیمانکار به محض شروع بارندگی عملیات را متوقف نمود، ولی به دلایل حساسیت پروژه نمی‌توان ریسک انجام داد و به همین دلیل دستور تخریب داده شد.

شهامت با بیان اینکه عوامل اجرایی پروژه منشأ اقدامات بسیار خوبی در پروژه بودند، بیان کرد: این عوامل ضمن پذیرش اشتباه اپراتور مستقر در محل، دستور تخریب را در کوتاه‌ترین زمان اجرا نمودند.

وی تصریح کرد: با توجه به تخلف انجام شده پیمانکار ملزم به انجام مجدد آسفالت آن مناطق است.

وی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت مردم در آگاه سازی دستگاه نظارتی و استانداری خاطر نشان کرد: در راستای ایمن سازی و استاندارد سازی این پروژه مهم هیچ گونه سهل انگاری پذیرفته نخواهد شد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
اگه نظارت داشته چرا گذاشتند آسفالت بشه كه حالا بخواهند تخريب كنند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.