کد خبر: ۱۹۱۸۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۵۹ - ۱۷ دی ۱۴۰۱
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

گویا استخدام‌های فله‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد تمامی ندارد و با ورود نمایندگان مردم به مجلس شورای اسلامی لیستی از اقوام و آشنایان را لیست‌بندی کرده و انتظار استخدام آن‌ها بدون هیچ‌گونه نظارتی را دارند، و اگر میان این بی‌عدالتی‌ها مسئول دلسوزی پیدا شود که اجازه این کار را ندهد استاندار را موظف می‌کنند تا او را عزل کند.

به نوشته مهر دنا(رسانه نزدیک به دفتر روشنفکر) بعد از بهره برداری یکی از بیمارستان‌ها و انجام مناقصه نیروهای شرکتی مورد نیاز و انتخاب پیمانکار، یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در یک اقدام شتاب زده و فراتر از قانون با تهیه یک لیست ۸۰ نفره از مسئولان دانشگاه می‌خواهد که این افراد را در بیمارستان افتتاح شده بکار بگیرند که با مقاومت مسئولان دانشگاه از جمله سامر مرادیان معاون توسعه مدیریت روبه می‌شود.

گفته می‌شود معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج معتقد به اجرای عدالت و انتخاب نیروهای مورد نیاز این بیمارستان در یک فضای رقابتی است.و همین امر نیز سبب شده که آقای نماینده فشار از بالا را برای عزل سامر مرادیان آغاز کند.

بر اساس نوشته مهر دنا، نکته جالب قصه اینجاست که مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد تعصب آقای نماینده را کشیده و خواهان عزل فوری سامر مرادیان معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شده‌اند که طرح این موضوع از سید علی احمدزاده استاندار که خود را انقلابی می‌داند بعید است زیرا استاندار انقلابی باید تعصب اجرای عدالت را بکشد نه آقای نماینده را و به نوعی در این گروکشی سمت معاون شناسنامه دار جریان انقلابی دانشگاه باشد نه آقای نماینده و …

با توجه به اینکه خبر را رسانه نزدیک به مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، مارگون و دنا منتشرکرده است و از جهتی محمد غلام‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مهره نزدیک به حسینی نماینده گچساران و باشت است و به طبع باید ارتباط خوبی با هم داشته باشند.

در آخر فقط نام یک نفر از سه نماينده استان می ماند که آیا وی بر روی لیست ۸۰ نفره برای استخدام پافشاری می کند؟؟ 

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
فرشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
باسلام لطفا درمانگاه بخش سپیدار مرکزی راهم بررسی نمایید استخدام غیره قانونی....
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
جناب روشنفکر خودش تو آموزش و پرورش ...
که مادر تمام سازمان های علمی است.
بعدش میاد نصیحت میکنه
اول خودش بره آموزش وپرورش را اصلاح کنه
بعدش ادعای پاکی نمایندگی را یدک بکشد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
مسئولان نظارتی باید با اشد مجازات با بانی چنین کارهای غیر قانونی برخورد واگر چنین نماینده شهرستانی اقدام به چنین کاری نموده وظیفه شورای نگهبان است که هرچه سریعتر اقدام قانونی نمایید و برخورد جدی بشه و به اطلاع علامه مردم رسانده بشه....
اعظم بویراحمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
مگه نماینده مجلس باید لیست استخدامی بده اینم از قوانین اسلامی کشورمونه من خبر نداشتم توی این کشور اسلامی کسی نمیتونه جلوی این قانون شکنی ها رو بگیره یعنی گردن نمایندها کلفت تر از قانونه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.