تاریخ انتشار:۱۹:۳۹ - ۱۶ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: امام جمعه دهدشت با بیان این که برخی مسئولان یا فضای کشور را متوجه نیستند و یا مشاوره‌های اشتباه به آن‌ها می‌دهند گفت: آقای رئیس بیان شما در تلویزیون در رابطه با مسئله حجاب اشتباه بود، تصحیح کنید، برای شما که افتخارات فراوان داشتید این بیان مناسب نیست و نگران کننده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت دیدارهای متفاوت هفته اخیر مقام معظم رهبری را یادآور شد و در خصوص دیدار با بانوان اظهار کرد: اسلام مخالف با کار کردن بانوان در بیرون نیست اما اولویت بانوان خانه‌داری است.

امام جمعه دهدشت گفت: این دوگانگی که درست کردند جمهوری اسلامی مخالف فعالیت بانوان است، بدانند که در هیچ برهه‌ای از زمان این همه مسئولیت به بانوان سپرده نشد.

وی افزود: این‌هایی که صدای زن آزادی سر می‌دهند الان دستمزد حقوق زن در آن کشورها از آقایان پایین‌تر است و زن را کالا و به آن نگاه معامله‌گری دارند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این که برخی مسئولان یا فضای کشور را متوجه نیستند و یا مشاوره‌های اشتباه به آن‌ها می‌دهند گفت: آقای مسئول، بیان شما در تلویزیون در رابطه با مسئله حجاب اشتباه بود، تصحیح کنید، برای شما که افتخارات فراوان داشتید این بیان مناسب نیست و نگران کننده است.

وی خاطرنشان کرد: این مشاوره‌های غلط که به شما می‌دهند دشمن شاد کن هستند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر رزمایش ذوالفقار را یک اتفاق مهم عنوان و بیان کرد: آن جایی که پهباد ما پهباد جاسوس دشمن را وادار به عقب نشینی کرد یک هشدار به دشمن است که فرقی برای ما ندارد و در ارض و سما و هر جا منافع ملی به خطر بیفتد اقدام می‌کنیم.

امام جمعه دهدشت خرید سامانه دفاعی کشورهای حوزه خلیج فارس از غرب را یادآور شد و خطاب به آن‌ها که همان طوری سال‌های قبل برای شما امنیت درست نکرد و باز این ساما‌نه‌ها برای شما امنیت درست نخواهند کرد گفت: اگر قرار باشد از کشورهای همسایه به سمت جمهوری اسلامی هجمه شود و شما میزبان باشید قطعاً اولین گام ما این است که میزبانان این مسئله را ادب خواهیم کرد.

وی توهین نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و با بیان این که ماهیت این روزنامه در اهانت به پیامبر اسلام در سال‌های گذشته مشخص است بیان کرد: بدانند شعار ما همچنان باقیست و تا جان در بدن داریم پای انقلاب می‌ایستیم و مرگ بر استکبار سر می‌دهیم، دولت فرانسه باید جبران کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار