تاریخ انتشار:۱۷:۲۶ - ۱۵ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: آیین گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها در مصلی حضرت امام رضا (ع) شهر لیکک برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سیمانی که با حضور خانواده‌های شهدا، ایثار گران و اقشار مختلف مردم در مصلی حضرت امام رضا (ع) شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی برگزار شد، به ویژگی‌های اخلاقی و سیره سردار دل‌ها و نقش ایشان در دوران مبارزه و جهاد و مقابله با تکفیری‌ها اشاره کرد و گفت: راه برون‌رفت ملت ما از مشکلات پیش‌روی جامعه در حوزه‌های مختلف توجه ویژه به مکتب شهید سلیمانی است.
سردار حکمتیان با بیان این که آمریکا با کشتار و جنایت‌هایی که انجام داده است تروریست واقعی در جهان محسوب می‌شود افزود: مکتب شهید سلیمانی مکتب ولایتمداری است و برای تحقق این راه باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم و این مکتب را در جامعه تبیین، تبلیغ و ترویج دهیم.
وی با بیان اینکه، استکبار جهانی درصدد تحقیر بزرگان و افتخار آفرینان ایران اسلامی است اضافه کرد: شهید سلیمانی قهرمان ملی و امت اسلام است و به الگویی برای تمام جوانان آزاداندیش و حق‌جو در تمام دنیا تبدیل شد.
در این مراسم مداح اهل بیت به نوحه خوانی و مرثیه سرایی پرداخت و حاضران در غم از دست دادن سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی اشک ماتم ریختند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار