تاریخ انتشار:۱۷:۲۵ - ۱۵ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: نمایش مادرم زری سر زا رفت به جشنواره منطقه‌ای تئاتر بوشهر راه یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مسئول واحد نمایش حوزه هنری این استان گفت: نمایش "مادرم زری سر زا رفت" به نویسندگی محمود خرم آزادی و کارگردانی داود پارسا تولید انجمن هنر‌های نمایشی کهگیلویه وبویراحمد، اداره فرهنگ و ارشاد گچساران و حوزه هنری استان در جشنواره تئاتر منطقه‌ای بوشهر اجرا می‌شود.
 
اکبر آیین افزود: در نمایش مادرم زری سر زا رفت طراح صحنه داود پارسا، طراح لباس راضیه فصیح، دستیار کارگردان احسان جابرزاده، طراح و اجرای نور و موسیقی محمد رضایی و اجرای دکور را داود هاشمی بر عهده دارند.
آیین اضافه کرد: در این نمایش  هنرمندانی از جمله داود پارسا، شکوفه عاشوری، راضیه فصیح، محمد دشتی، ابوالفضل پارسا، احمد فرهادی، سمانه منصورآبادی، داود هاشمی، مجتبی توکلی، محمد اسدی و مهدی حسینی ایفای نقش  کردند.
مسئول واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به موضوع و داستان مادرم زری سر زا رفت اشاره کرد و گفت: وارث تنها فرزند جهان به جنگ می‌رود و در عملیات کربلایی چهار شهید می‌شود و جهان بعد از مدتی به دنبال وارث به مناطق جنگی می‌رود و هیچ اطلاعی از وارث پیدا نمی‌کند و خودش هم دچار موج انفجار می‌شود.
جهان ناامید به خانه برمی‌گردد و هنوز چشم انتظار تنها وارثش مانده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.