تاریخ انتشار:۱۷:۲۰ - ۱۵ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: بارش شدید برف در جاده جوخانه به سرفاریاب باعث کند شدن تردد در این مسیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بر اثر بارش برف منطقه سردسیری جوخانه (حد فاصل سادات - سرفاریاب) سفیدپوش شد و اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چرام و هم چنین نیرو‌های امدادی هلال احمر در حال بازگشایی این مسیر هستند.

بخشدار بخش سرفاریاب در بازدید از این جاده گفت: در جاده سرفاریاب به سادات و یاسوج، محدرده جوخانه در ۲۰ کیلومتری سرفاریاب، بارش برف همراه با کولاک موجب اختـلال در تردد خودروها شده است.

ضحاک مجیدیان افزود: رانندگان و مسافرانی که قصـد سفر دارند حتی المکان از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند و در صورت تردد در این جاده، حتما تجهیزات زمستانی، بویژه زنجیر چرخ و خشکبار بهمراه داشته باشند و با سرعت مطمئن حرکت کنند.

 رئیس راهداری و ممل و نقل جاده‌ای شهرستان چرام نیز با حضور در این مسیر گفت: از دیشب تاکنون نیرو‌های راهداری با جدیت مشغول برف روبی و نمک پاشی جاده هستند، اما بدلیل بارش زیاد برف و لغزندگی جاده، تردد خودرو‌ها در این مسیر بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست. 

دردانه افزود: نیرو‌های راهداری تا پایان بارندگی‌ها در این مستقر و به کاربران و مسافران جاده ایی خدمات رسانی می‌کنند. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین