کد خبر: ۱۹۱۶۰
تاریخ انتشار:۱۵:۳۱ - ۱۵ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: سخنگوی طالبان اعلام کرد که نیروهای امنیتی افغانستان با اجرای یک عملیات در ناحیه هشتم شهر کابل، یک مخفیگاه داعش را منهدم کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

«ذبیح‌الله مجاهد»، سخنگوی طالبان اعلام کرد که 3 مخفیگاه مهم داعش که در حملات اخیر بر محل اقامت اتباع چینی، سفارت پاکستان و فرودگاه کابل دست داشتند، منهدم شده و در نتیجه ۸ عضو این گروه کشته و ۷ تن دیگر دستگیر شدند.

مجاهد افزود که این افراد در انتقال اتباع خارجی داعش به افغانستان و هماهنگی عملیات‌ها نقش داشته‌اند.

به گفته مجاهد از یکی از 3 مخفیگاه داعش که در شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز است مقدار زیادی مین‌، بمب و جلیقه‌های انتحاری کشف و ضبط شده است.

این درحالی است که شب گذشته (چهارشنبه ۱۴دی) ساکنان کابل از وقوع انفجار و صدای درگیری در حوزه هشتم شهر کابل خبر دادند. اما مسوولان حکومتی گفتند که این انفجار در نتیجه عملیات مقابل اعضای داعش صورت گرفته است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.