کد خبر: ۱۹۱۴۲
تاریخ انتشار:۱۹:۳۵ - ۱۴ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: نادره حکیم
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ترانه علیدوستی بازیگر سینما و تلویزیون، لحظاتی پیش به قید وثیقه از زندان اوین آزاد شد.

خط داغ اخبار روز چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱

ساعاتی پیش بود که نادره حکیم الهی مادر ترانه علیدوستی با انتشار یک استوری در اینستاگرام خبر آزادی دخترش را اعلام کرده بود.

زهرا مینویی، وکیل خانم علیدوستی هم در صفحه توییتری خود این خبر را اعلام کرده بود.

وی نوشته: وثیقه ترانه علیدوستی برای آزادی موقت پذیرفته شد و او امروز از زندان اوین آزاد خواهد شد. 

ترانه علیدوستی، بازیگر سینما و تلویزیون روز ۲۶ آذر بعد از حضور نیروهای امنیتی در محل سکونتش بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود.

بازداشت ترانه علیدوستی واکنش‌های بسیاری را در داخل و خارج ایران در پی داشت و برخی از سینماگران برای پیگیری وضعیت او در مقابل زندان اوین حاضر شده بودند.

۲۶ آذرماه سال جاری قوه قضاییه اعلام کرد: «در پی برخی اظهار نظرهای بدون استناد در مورد وقایع اخیر، همچنین انتشار مطالب تحریک‌آمیز در جهت حمایت از اغتشاشات خیابانی قبلی از سوی برخی چهره‌ها و تعدادی از سلبریتی‌ها در هفته‌های گذشته، برخی از این افراد جهت پاسخگویی به مقام قضایی به دادستانی تهران احضار و برخی نیز با دستور قضایی بازداشت شده‌اند.

در همین راستا، ترانه علیدوستی که در مورد برخی ادعاهای مطرح‌شده‌اش مستند و سندی را ارائه نکرد،  به دستور مقام قضایی بازداشت شد.»

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.