تاریخ انتشار:۱۸:۵۱ - ۱۴ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از آغاز هفتمین مرحله فراخوان عمومی عضویت در جمعیت هلال احمر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

کاظم فلاحی دوست امروز در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما با اشاره به اینکه این فراخوان عمومی همزمان با سراسر کشور در حال انجام است، گفت: هدف از این اقدام تحقق برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر، جذب و سازماندهی جوانان به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود: فراخوان عضویت، همزمان با سراسر کشور از روز ۵ دی ماه آغاز و تا پایان روز ۲۱ دی ادامه دارد.
وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای نام نویسی به آدرس اینترنتی members.rcs.ir مراجعه کنند.

فلاحی دوست بیان کرد: فراخوان عمومی در زمینه تاب آوری، ارتقای سطح دانش و مهارت جوانان و نوجوانان برای پیشگیری از خسارات ناشی از زلزله در رده سنی ۴ تا ۳۵ سال در همه کانون‌های جوانان، دانشجویی، طلاب، روستایی، عشایری، دانش آموزی و غنچه‌های هلال اعلام شده است.
وی گفت: علاقه‌مندان برای عضویت در سازمان جوانان هلال احمر می‌توانند از ۵ تا ۲۱ دی ماه مراجعه کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین