تاریخ انتشار:۱۸:۴۷ - ۱۴ دی ۱۴۰۱
با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی کشاورزی؛
عصر دنا: دامداران و بهره‌برداران حوزه دام، طیور، آبزیان و زنبورعسل در کهگیلویه و بویراحمد تمهیدات لازم را بیاندیشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
در این اطلاعیه از دامداران درخواست شد از آب باران برای مصرف دام‌ها استفاده نکنند و قرار گرفتن خود و دامها در ارتفاعات، حاشیه رودخانه‏‌ها و مسیل‏‌ها خودداری کنند و دام‌ها را به مکان سرپوشیده در هنگام وقوع بارش انتقال دهند.
همچنین پاک سازی، تنظیم و کنترل دریچه‌های ورودی و خروجی آب استخر‌های پرورش ماهی، جلوگیری از ورود آب گل آلود به استخر‌ها با توجه به حجم بالای روان آب و سیلابی شدن رودخانه‌ها، عایق بندی و محافظت از کندو‌ها در مقابل بارش و تغذیه کمکی کلنی‌ها از دیگر مواردی است که در این اطلاعیه آمده است.
در این اطلاعیه در همه بهربرداران دام و طیور، آبزیان، عشایر و پرورش دهندگان زنبور عسل خواسته شده در صورت هر گونه مشکل با شماره تلفن ۱۵۱۲ سامانه ارتباط مردمی دامپزشکی تماس برقرار کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین