کد خبر: ۱۹۱۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۳۹ - ۱۴ دی ۱۴۰۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی از حواشی ایجاد شده در خصوص سد چم شیر گفت: بدون هیچ مشکل و مانعی، آبگیری این سد تا پر شدن کامل مخزن، صورت می‌گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
علی احمدزاده با اشاره به اینکه مطالعات احداث سد چم شیر دقیق انجام شد ، از بیان حرف‌های غیر علمی و غیر تخصصی در رابطه با این سد انتقاد کرد.
وی  همچنین به سد تنگ سرخ اشاره کرد و گفت: چرا باید کسی که در مورد سد تنگ سرخ هیچگونه شناخت علمی ندارد نظر بدهد.
وی افزود : افرادی در رابطه با ساخت سد اظهار نظر می‌کنند که کارشناس کامپیوتر یا روانشناسی هستند و هیچ مبنای علمی ندارد.
وی اضافه کرد: ممکن است برخی از کارشناسان اظهار نظر‌هایی علمی در خصوص سد ارائه دهند، این در حالی است که به این سوالات در گذشته پاسخ داده شد.
احمدزاده با بیان اینکه در جلسه هیات دولت با رئیس جمهور و وزیر نیرو در مورد سد چم شیر رایزنی های لازم را انجام دادم، افزود: وزیر نیرو گفت، همان نظری که شما در خصوص این سد دارید نظر این وزارتخانه است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد صحبت‌های عنوان شده در رابطه با سد چم شیر را غیر علمی عنوان کرد و ادامه داد: این افراد فقط به دنبال جنجال هستند تا خدمات کشور و نظام به مردم را کمرنگ و آسیب زا عنوان کنند.
وی بیان مشکلات سد چم شیر را در حیطه وزارت نیرو دانست و گفت: بعضی‌ها می‌خواهند مصالح و منافع کشور و مردم را فدای منافع خودشان کنند، زیرا سد چم شیر بسیار مهم و تحول ساز در کشور است.
احمدزاده با اشاره به اینکه سد چم شیر در جایی ساخته شده که صنایع بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی گچساران وجود دارد، بیان کرد: برای پیشرفت در این حوزه نیاز به سهمیه آب داریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد سد چم شیر را خدمت بزرگ نظام به مردم منطقه دانست و ادامه دارد: این سد علاوه بر برطرف کردن مشکلات آب، می تواند مشکلات برق استان را نیز رفع کند و از این راه هزینه های ساخت را جبران کند.
احمدزاده همچنین سد آبریز را مهمتر از سد چم شیر عنوان کرد و افزود: سد آبریز سهمیه آب بیشتری برای کهگیلویه و بویراحمد دارد و باید این سد در کهگیلویه ساخته شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
درویش با آبگیری سد مخالف است اعتراض او در رسانه های داخلی و خارجی حامی دارد و منعکس شده کاش درویش قبل از ساخت سد نظر می داد نه در زمان آبگیری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین