تاریخ انتشار:۰۷:۲۹ - ۱۴ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با هشدار در خصوص موج هشتم بیماری کرونا بر تشکیل جلسات ستاد کرونا در استان تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید علی احمدزاده با گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت گفت: باید از شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان چهره برجسته مبارزه با تروریسم در سازمان ملل تجلیل می‌شد اما چون سازمان ملل و دیگر نهادهای بین‌المللی در اختیار جریان تروریسم و استکبار جهانی است چنین کاری صورت نگرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ملت ایران و جبهه مقاومت در تمام نقاط جهان قدردان شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت هستند و ما مدیون رشادت‌های این دو فرمانده بزرگ هستیم.

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی پایه‌گذار نهضت مقاومت در جهان به  رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی است و می‌بینیم در سالروز شهادت این شهید بزرگوار محل شهادت ایشان مملو از جمعیتی است که از مناطق مختلف کشور و حتی سایر کشورهای جهان خود را به کرمان رسانده و به عزاداری می‌پردازند.

احمدزاده خاطرنشان کرد: یاد و خاطره و اقدامات شهید سلیمانی در اذهان مردم ایران خواهد بود و مردم قدردان این شهید والامقام خواهند بود از خداوند می‌خواهیم ما را زمره هواداران و خون‌خواهان این شهید والامقام قرار دهد.

استاندار در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه جهان درگیر موج هشتم بیماری کرونا است، گفت: از این به بعد در تمام جلسات همه مدیران از ماسک استفاده کنند تا دچار بیماری کرونا نشوند که اگر مدیران درگیر کرونا شوند خدمت‌رسانی به مردم برای مدت چند روزی متوقف می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در استان مواردی مبنی بر کرونا و سویه امیکرون جدید گزارش شده است لذا همه مردم ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به تزریق دُزهای واکسن کرونا اقدام کنند.

وی بر آماده‌باش دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با موج جدید بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی تمام امکانات خود برای مقابله با کرونا را در اختیار استان قرار دهد.

 احمدزاده با بیان اینکه بیمارستان‌های استان برای خدمات‌رسانی به مردم در آماده‌باش کامل باشند، از مردم خواست موج جدید کرونا را جدی بگیرند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن بدون تلفات از این موج به سلامت عبور کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جلسات ستاد کرونا در استان هر چه سریعتر تشکیل شود گفت: همه مردم استان را به رعایت پروتکل‌ها و استفاده از دُزهای واکسن کرونا توصیه می‌کنم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین