تاریخ انتشار:۱۰:۵۹ - ۰۷ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگرچه بارش برف در تمامی محورهای اصلی شهرستان های سردسیری استان ادامه دارد اما جاده های اصلی منتهی به این مناطق باز بوده و تردد در آنها برقرار است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عابد محمدی گفت: هم اکنون بارش برف در تمامی محورهای منتهی به شهرستان‌های سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد شامل بویراحمد، دنا و مارگون ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته، گروه های راهداری با استقرار در محورهای برفگیر از مسدود شدن محورهای اصلی جلوگیری کرده اند اظهار داشت: راهداران با برف روبی و نمک پاشی راه ها را باز نگه می‌دارند.

وی ادامه داد: پس از اتمام بارش‌ها نسبت به بازگشایی راه‌های روستایی برف گیر استان اقدام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان توصیه کرد؛ در هنگام تردد در محورهای سردسیری از سالم بودن سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کنند و مواد خوراکی خشک همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد که همراه داشتن زنجیر چرخ هنگام سفر در مسیرهای برفی الزامی است و مردم می توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد هم گفت بارش برف در مناطق سردسیری استان تا ظهر امروز چهارشنبه ادامه دارد.

ولی بهره مند افزود: بارش در مناطق سردسیری استان از سه شنبه شب تاکنون بصورت برف بوده و بیشترین بارش برف در مناطق ستنگان، تنگ سرخ و کاکان با ۲۰ سانتی متر بوده است.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین