تاریخ انتشار:۱۷:۲۷ - ۳۰ آذر ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: کمبود زمین در شهرهای یاسوج، سی سخت و باشت مانع اجرای طرح نهضت ملی مسکن است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمد راستا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دوگنبدان، اظهار داشت: پیگیر رفع مشکل زمین اجرای طرح نهضت ملی مسکن هستیم که امیدوارم با همکاری وزارت راه و شهرسازی این مشکل بزودی رفع شود.

وی عنوان کرد: در زمینه تامین آب و برق برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان با مشکل روبه‌رو هستیم که انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی نسبت به این موضوع توجه و حساسیت ویژه داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون بیش از هفت هزار واحد مسکن نهضت ملی در قالب خود مالکی ، ساخت گروهی ، پیمانکاری و کارگزاری در مناطق مختلف استان در دست اجرا است.

راستا عنوان کرد: هم اکنون 45 طرح عمرانی در زمینه ساخت ساختمان اداری و راهسازی در این استان با قرار داد 10هزار میلیارد ریال در دست اجراست.

وی بیان کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی این تعداد طرح های در دست اجرا 20 تا 90 درصد است که تعدادی از این طرح‌ها در پایان سال مالی 1402-1401 به بهره برداری خواهد رسید. از این تعداد طرح‌های در دست اجرا 30 طرح در حوزه راهسازی است که پیشرفت فیزیکی 30 تا 85 درصد دارد.

وی گفت: چهارخطه کردن جاده یاسوج - سمیرم، یاسوج - شیراز، یاسوج - سی سخت، دهدشت - چرام ، دهدشت - سوق و جاده جایزان در لیکک در دست اجرا است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین