تاریخ انتشار:۰۹:۵۸ - ۳۰ آذر ۱۴۰۱
عصر دنا: نشست تبیینی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه شهر یاسوج درخصوص اغتشاشات اخیر در کشور برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

زینب خوش اندیش: در ابتدای این نشست، رئیس هئیت اندیشه ورز رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت رسانه گفت: در جنگ رسانه‌ای و تمام عیار هستیم و رسانه‌های ما در قبال آینده مسئول‌اند و در ساخت وساز کشور نقش دارند.

سیدولی موسوی تصریح کرد: روح حاکم بر رسانه‌های استان اطلاع رسانی است و بدون هیچ‌گونه چشم داشتی در جهت رفع مشکلات تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران دارای مشکلاتت عدیده‌ای هستند بیان کرد: کمیته‌های آموزش و سامان‌دهی، تولید محتوا، اقدامات جهادی، رفاه و میعشتی را در جهت ساماندهی خبرنگاران استان تشکیل دادیم.

همچنین سردار حمید خرمدل با اشاره به ظرفیت رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار مردم از رسانه‌ها این است که صدایشان را به گوش مسئولین برسانند.
خرمدل اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری است و برای برون‌رفت استان از محرومیت نباید به تهران و پایتخت امید داشت در هرچه هست باید همینجا اتفاق بیافتد.

وی با اشاره به نقش دشمنان انقلاب در اغتشاشات اخیرِکشور خاطرنشان کرد: بسیاری از مردمِ ما از گذشته اطلاعی ندارند و نمی‌دانند همین آمریکا و انگلیس بیشترین جنایت‌ها را در حق ما کردند.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین