تاریخ انتشار:۰۸:۵۳ - ۳۰ آذر ۱۴۰۱
عصر دنا: فرمانده انتظامی کهگیلویه از دستگیری فردی در لباس نظامی که خود را به عنوان یکی از ماموران فراجا معرفی می‌کرد در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ محمد موسوی با اشاره به اینکه فردی ناشناس با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با لباس نظامی اقدام به اخاذی از طلا فروشی‌ها و فروشگاه‌ها در سطح استان، گفت: ماموران کلانتری۱۲ این موضوع را در دستور کار خود قرار دارند.
وی با بیان اینکه متهم در سطح شهر دهدشت در جلوی طلافروشی‌ها و خیابان‌های شهر با فریب کودکان خردسال زیر ۶ سال اقدام به سرقت جواهرات آن‌ها می‌کرد، افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده متهم را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه بیان کرد: در بازجویی‌ها و تحقیقات مشخص شد این متهم دارای سوابق متعدد سرقت، اخاذی و سوء استفاده از ماموران فراجا در سطح این شهرستان و شهرستان‌های همجوار را دارد.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی متهم یک ثوب لباس نظامی و یک عدد گوشواره طلای خردسال کشف و ضبط کردند.
سرهنگ موسوی در پایان با اشاره به اینکه متهم به ۵ فقره سرقت طلا و جواهرات درسطح این شهرستان اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار