تاریخ انتشار:۰۸:۵۷ - ۲۸ آذر ۱۴۰۱
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد: 
عصر دنا: نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: کار فرهنگی و تربیتی در مدارس برجسته و جدی گرفته شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا آیت الله سید نصیر حسینی در نشست مشترک ائمه جمعه با مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: همه در قبال آموزش وپرورش مکلف و مسئولیت سنگینی داریم.
وی افزود: دانش آموزان نقش موثری در آینده انقلاب اسلامی دارند و تربیت دینی و اخلاقی آنان رسالت مهمی است که بر عهده آموزش وپرورش است.
آیت الله حسینی نقش ائمه جمعه در حوزه‌های فرهنگی را بسیار مهم دانست وگفت: ائمه جمعه ارتباط موثری با مدارس و دانش آموزان داشته باشند و آنها را با اعتقادات و باورهای دینی آشنا کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد خواستار انتصاب مدیران علاقمند به آرمان‌های انقلاب اسلامی خلاق و صاحب ایده در آموزش وپرورش شد وگفت: لازم است به فضای شاداب و بانشاط معنوی و مقوله تجهیزات آموزشی و ورزشی در مدارس توجه بیشتری شود.
آیت الله حسینی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های خوب مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: اقامه نماز در مدارس و هدایت معنونی دانش آموزان به عنوان یک اولویت مهم در دستور آموزش وپرورش کار قرار گیرد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در نشست مشترک با ائمه جمعه استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: هویت زدایی از مدارس هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است.
حسنعلی عزت خواه گفت: جنگ امروز جنگ هویت‌هاست و دشمن دنبال هویت زدایی در مدارس است تا تاریخ، پرچم، مقدسات، معناگرایی، انتظار و سرود ملی را از دانش آموزان بگیرد.
وی با بیان اینکه باید با اسلحه دانایی و آگاهی، دانش آموزان را با وقایع انقلاب و هویتهای ملی و دینی آشنا سازیم گفت: ائمه جمعه با ارتباط تنگاتنگ با آموزش وپرورش به حل مشکلات و نارسایی‌ها کمک کنند تا با همدلی و همکاری شاهد آموزش وپرورشی پویا و بالنده باشیم.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: آموزش وپرورش زیربنای تحول در جامعه است و در دولت انقلابی بر مبنای سند تحول بنیادین همه باید آموزش وپرورش را برای پیشبرد اهداف والای تربیتی و آموزشی یاری کنند.
عزت خواه با بیان اینکه امروز در یک جنگ شناختی و ترکیبی قرار گرفته ایم گفت: ائمه جمعه نقاط قوت آموزش وپرورش را در خطبه هلی نماز جمعه بیان و در جامعه امید آفرینی کنند.
وی به موفقیت‌های آموزش وپرورش در سال جاری اشاره کرد وگفت: رشد متوازان رشته‌ای و سوق دادن دانش آموزان به سمت رشته ریاضی و فنی وحرفه‌ای از اقدامات خوب آموزش وپرورش در سال جاری بود.
مدیرکل آموزش وپرورش استان مدارس معارف را حوزه‌های علمیه آموزش وپرورش دانست و گفت: رویکرد فرهنگی و علمی در مدارس تقویت می شود تا دانش آموزان با اعتقادات و باورهای دینی آشنا شوند.
عزت خواه افزود: جمع آوری مدارس کانکسی بالای 10 نفر در دستور کار آموزش وپرورش قرار گرفته است.
مدیرکل آموزش وپرورش استان، کسب رتبه چهارم کشوری در پروژه مهر امسال، کسب رتبه برتر در اسکان نوروزی، کسب رتبه های برتر در پروژه مهر و جشنواره خوارزمی و کسب مدال طلای المپیاد سلول‌های بنیادین را بخشی از موفقیتهای آموزش وپرورش برشمرد.
وی با تقدیر وتشکر از همراهی و همکاری خوب ائمه جمعه استان با آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: تشویق معلمان و دانش آموزان توسط ائمه جمعه و ارتباط و سرکشی آنان از مدارس کار ارزشمندی است که انتظار می‌رود بیش از گذشته ادامه پیدا کند.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست از تعامل خوب ائمه جمعه با آموزش وپرورش خبر داد وگفت: موفقیت‌ها و فعالیت‌های آموزش وپرورش توسط ائمه جمعه در خطبه های نماز جمعه بیان و پیشنهادات و راهکارهای لازم نیز جهت تحقق اهداف والای آموزش وپرورش در راستای همکاری مردم و سایر دستگاهها بیان خواهد شد.
حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی با تقدیر از اقدامات خوب آموزش وپرورش در دولت انقلابی سیزدهم افزود: آموزش وپرورش رسالت سنگینی در تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص بر عهده دارد که نیازمند همکاری همه جانبه است.
در این نشست ائمه جمعه شهرستانها و بخشهای مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد به بیان دیدگاه‌ها ،نظرات و راهکارهای خویش راجع به مسائل آموزش وپرورش پرداختند و خواستار توجه بیشتر به مسائل تربیتی و دینی و حل مشکلات تجهیزاتی و فیزیکی مدارس شدند.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.