کد خبر: ۱۹۰۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۱۰ - ۲۴ آذر ۱۴۰۱
عصر دنا: به همت جبهه فرهنگی و قرارگاه مردمی شورای تحول اجتماعی مادوان و بلهزار، میز خدمت استانداری با ریاست محمدباقر شریفی مدیر کل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در ابتدای این برنامه مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: همه‌ی مسئولین در برابر توده مردم وظایفی دارند و رسیدگی به مشکلات مردم باید در اولویت باشد.
محمدغفاری با اشاره به نظر اکثریت جامعه نسبت به فساد مسئولین گفت: باید خدمات را برای مردم تبیین کنیم؛ باید مطالبه گری کنیم اما دولت را تعضیف نکنیم.
وی خاطرنشان کرد: مسئولین باید در مقابل مطالبات مردم تامل و تحمل داشته باشند؛ مردم احساس کنند که اگر فقیر هستند اما عزت دارند.
غفاری در پایان گفت: در این برش جعرافیای خاص خدمتگزاران مردم، نماینده جمهوری اسلامی هستند و باید رضایت مردم را جلب کنند.

همچنین رئیس شورای تحول اجتماعی منطقه مادوان و بلهزار گفت: مناطق مادوان و بلهزار که در ادبیات غلط گذشته به مناطق حاشیه‌نشین مشهور شده‌اند، مناطقی پرآسیب‌اند.
سلیمان خوش‌اندیش اظهار داشت: بیش از40هزار نفر در این منطقه زندگی می‌کنند که به دلیل سیاست‌های غلط و عدم توسعه متوازن روستاها به حاشیه شهر پناه آورده‌اند.
وی ادامه داد: از ابتدای مهریان تا جاده امامزاده قاسم نزدیک به 8درصد جمعیت کل استان ساکن شده‌اند و چهارمین شهر پرجمعیت استان در این منطقه است.
رئیس قرارگاه تحول اجتماعی مادوان و بلهزار با بیان اینکه مادوان روستایی است که تنها اسم شهر را یدک می‌کشد، گفت: روستاهای بزرگ، بی روح، بدون امکانات، بدون یک متر پارک، فضای سبز و فضای ورزشی است که در کنار پایتخت استان کهگیلویه و بویراحمد است.
خوش اندیش با اشاره به روند فزاینده آسیب‌های اجتماعی گقت: آمار نگران‌کننده‌‌ی جرائم و آسیب‌های اجتماعی، رکورد کشوری در خودکشی، روند رو به رشد طلاق، گرفتاری 2هزار خانواده به معضل اعتیاد بیکاری جوانان، وجود 90درصد کودکان کار استان در این منطقه وجود دارد.
وی در پایان تصریح کرد: این مشکلات محصول غفلت، ترک فعل و بی‌کفایتی مدیران و متولیان سابق بوده است که اکنون به ما به ارث رسیده است.
لازم به ذکر است؛ این میز خدمت با حضور مدیران استانی و شهرستانی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد که مسئولان پاسخگوی مطالبات قرارگاه تحول اجتماعی مادوان و بلهزار بودند.

همچنین مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جلسه میزخدمت مسئولان استانی و شهرستانی برای به ثمررسیدن مطالبات نمایندگان مناطق مادوان و بلهزار تا قبل از پایان سال جاری خبر داد. 

 

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
امیدوارم نتبجه‌ای هم داشته باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین