تاریخ انتشار:۰۰:۲۹ - ۱۹ آذر ۱۴۰۱
عصر دنا: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در بیانیه ای، از عملکرد ضعیف برخی از مسئولان شهرستان گچساران برای روز دانشجو انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیاست زدگی و سیاست بازی به هیچ وجه مورد تأیید نیست اما سیاست گری و برخوردار شدن از قدرت فهم و تحلیل سیاسی، نیاز مبرم دانشجویان و دانشگاههاست. «مقام معظم رهبری ۱۳۸۵/۰۷/۲۵»

بدون مقدمه باید صراحتاً از عملکرد ضعیف برخی از مسئولان شهرستان گچساران در برخورد با موضوع روز دانشجو سخن گفت. چگونه است که در سراسر کشور برنامه های روز دانشجو با شکوه برگزار می شود اما در شهر ما، بدون اینکه ایراد خاصی از قبل وجود داشته باشد، برخی از مسئولان محافظه کارانه بلکه از روی ترس مانع برگزاری برنامه دانشجویی می شوند؟!
این چنین افرادی، هر چه صفتی را یدک بکشند، یقیناً صفت انقلابی برازنده شان نیست، ولو منصوب دولت انقلابی آیت الله رئیسی باشند. چرا که نمی دانند با بستن فضای گفتگو در دانشگاه، موجبات بی اعتمادی بیشتر و زیرزمینی شدن موضوعات خواهند شد. به این قبیل افراد با صراحت می گوییم، اگر چه می دانیم شما ناتوان از پاسخ‌گویی دانشجویان هستید،(چنانکه فرماندار گچساران به طرز ناباورانه ای یک طرفه از حضور در دانشگاه سر باز می زند) اما جهل شما دلیل ضعف گفتمان انقلاب نیست. همان بسیجیانی که در جنگ سخت خون داده و در جنگ نرم آبرو، همان ها که برخلاف شما به وقت شدائد پای کار نظام اسلامی اند، مرد این میدان هستند.
وای بر شما که بر اریکه قدرت تکیه زده اید و حتی برای حفظ جایگاه مادی خود نیز وارد صحنه نمی شوید.
دانشجوزدایی از روز دانشجو در دانشگاه آزاد گچساران، رهآورد افراد بی خاصیتی است که کباده انقلابی گری می کشند. دولت آقای رئیسی باید با جدیت با افرادی که با رویکرد دولت همخوانی ندارند، برخورد کند و اجازه ندهد این افراد سرمایه اجتماعی نظام را کمتر و کمتر کنند.
والسلام علی من تبع الهدی
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.