تاریخ انتشار:۱۸:۴۰ - ۰۲ آذر ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در منزل دانش آموز ثنا دژآبادی، برنده مدال طلای المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی از وی تجلیل کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 حسنعلی عزت خواه در این دیدار با تبریک این موفقیت ارزشمند گفت: وجود چنین  دانش آموزانی در استان کهگیلویه وبویراحمد مایه مباهات و باعث افتخار آموزش و پرورش و احساس غرور و شادی در همه مردم و مسئولان است.

دیدار مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد با دانش آموز برنده طلای المپیاد

وی افزود: یکی از ویژگی های بارز سند تحول بنیادین  خلاقیت  می باشد  که دانش آموز  ثناء دژآباد با افتخاری که آفریدند، توانست نقش آفرینی به سزایی داشته باشند .

عزت‌خواه با بیان اینکه المپیاد ها همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است گفت: باید این موفقیت ها و افتخار آفرینی های نخبگان به گوش همگان رسانده شود بالاخص در شرایط امروزکه دشمن  از هر فرصتی برای تخریب  نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کند.

دیدار مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد با دانش آموز برنده طلای المپیاد

عزت‌خواه  افزود:  امروز خانم دژآباد باید دیگر همکلاسی های خود را کمک کند و آنها را به این قله افتخار برساند، چرا که وی در جامعه  یک الگو محسوب میگردد مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه از تلاشهای ثنا دژآباد و خانواده ی ایشان تقدیر کرد و ایشان را به عنوان الگو و یکی از نخبگان دانست که در راه علم ودانش و تحقیق فعالیت می کند و قطعا تلاشهای علمی ایشان نوید بخش آیند ه ای روشن برای جامعه خواهد بود.

عزت خواه ضمن توصیه های لازم  به ثناء دژآباد تصریح کرد:  باید دقت داشت  که دشمن به سمت نخبگان  چشم طمع دارند پس  مواظب باشیم که فریب دشمنان را نخوریم و تاثیر زمان را از بین نبریم چرا که نخبگان در زمان تاثیر دارند. 

کورش مدیر آموزش و پرورش بویراحمد نیز  گفت : بالاترین سند در آموزش پرورش سند تحول می باشد ، در بویراحمد استعدادهای فراوانی وجود دارد اگر بتوانیم این استعدادها را  متاسب با خلاقیت ها سوق دهیم قطعا شاهد افتخاراتی همچون افتخاری که دانش آموز ثنا دژ آباد آفریدند شاهد خواهیم بود.

دیدار مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد با دانش آموز برنده طلای المپیاد

ثنا دژآباد با تقدیر وتشکر از حضور مدیرکل و مسئولان آموزش وپرورش استان گفت: المپیاد مسیر لذت‌بخشی است و برای همین دوست دارم علاوه بر تحصیل، در زمینه المپیاد نیز فعالیت داشته باشم  ضمن اینکه در کارهای تحقیقاتی پژوهشی  چندین سال هست کار می کنم.

دارنده مدال طلا المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور درباره رمز موفقیت خود نیز گفت: توکل به خدا ، حمایت خانواده ، پرسنل مدرسه و تلاش‌های خودم باعث شد که به این مدال دست پیدا کنم.

وی در پایان از تلاشها و همکاری مدیر ،عوامل اجرایی و معلمان دبیرستان دخترانه تیزهوشان یاسوج تقدیر کرد.

دیدار مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد با دانش آموز برنده طلای المپیاد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.