تاریخ انتشار:۰۰:۰۸ - ۲۱ آبان ۱۴۰۱
امام جمعه دهدشت:
عصر دنا: امام جمعه دهدشت از کمبود نیرو خدماتی در شهرداری خبر داد و گفت: برخی‌ها در گذشته نیروی خدماتی را به نیروی اداری تبدیل کردند که این تبدیل خیانت به شهر است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش خبرنگار عصر دنا، حجت الاسلام علی وحدانی فر خطیب نمازجمعه دهدشت در خطبه‌های نماز جمعه با تشکر از زحمات شهردار این شهر گفت: فضای شهر دهدشت فضای زیبا و مناسبی نیست؛ بوی نامطبوع زباله‌های سر کوچه‌ها چهره شهر را دگرگون کرده است.

امام جمعه دهدشت با اشاره به سه عامل مهم  در نظافت و بهداشت شهر گفت: نقش شهروندان  و همکاری آنها در بهداشت و تمیزی شهر خیلی مهم  است. 

وی با ابراز ناراحتی از بازاریان و کسبه شهر گفت: خیابان محل عبور مردم است و جدول مکانی برای ریختن زباله نیست.   امام جمعه دهدشت اظهار داشت: وقتی شما زباله می‌ریزید یکی باید جمع کند، پاکبان و کارگران شهرداری بچه‌های شیعه این شهر هستند که چند ماه حقوق نگرفتند. 

  وحدانی با تاکید برا اینکه آموزش و پرورش  نقش بزرگ آن در فرهنگ سازی و آگاه سازی در جامعه، گفت: فرهنگیان و معلمین عزیز  می‌توانند جهت حفظ محیط زیست، بهداشت و نظافت شهر کمک بزرگی کنند.

امام جمعه دهدشت از کمبود نیرو خدماتی در شهرداری خبر داد و گفت: برخی‌ها در گذشته نیروی خدماتی را به نیروی اداری تبدیل کردند که این تبدیل خیانت به شهر است.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی ناتوان و ناکارآمد و  حمایت شده ،از شما مومنین انتظار می رود  تذکر داده شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.