کد خبر: ۱۸۹۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۵۸ - ۱۰ آبان ۱۴۰۱
بعد از تشییع باشکوه دو شهید حمله تروریستی در استان؛
عصر دنا: یک هنرمند بعد از تشییع باشکوه دو شهید حمله تروریستی شاهچراغ در یاسوج و بهمئی استوری توهین آميزی را منتشر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا-زینب خوش اندیش:استقبال باشکوه مردم شهرستان‌های یاسوج، بهمئی و لیکک از شهدای مظلوم حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز نشان داد که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همواره فرق میان قیمتی‌ها و غیرتی‌ها را خوب فهمید‌ه‌اند و این حضور نشان‌دهنده غیرت ملی است نه تعریف داعشی‌های وطنی از مفهوم کلمه«غیرت» .

حادثه تروریستی «شاهچراغ» را که داعش پذیرفته و جزئیات آن را در کانال های رسمی خود منتشر کرده و حتی خبرگزاری های بین المللی این را تایید کردند اما گویا عده‌ای خود را به خواب زده و این جنایت را به جمهوری اسلامی ایران نسبت می‌دهند.

در این حال یک هنرمند بعد از این تشیع باشکوه دو شهید حلمه تروریستی شاهچراغ در یاسوج و بهمئی استوری توهین آميزی را منتشر کرد.

وی با اشاره‌ به تعریف داعشی گونه از غیرت و قیمتی مردم استان کهگیلویه و بويراحمد را مخبر عنوان می کند، همین مردمی که از قِبَل جشن ها و مراسم های آنها، زندگی مرفه‌ای برای خود به چنگ زده اند ولی آن‌ها در سختی‌های مردم غیور این استان باشکوه آنان را  با توئیت ها و بی تفاوتی‌ها آزار می‌دهند.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود تمام بی‌عدالتی‌های که توسط برخی مسئولین بی لیاقت در حق آنان شد و می‌شود؛ همواره عشق به وطن، اسلام و نظام در قلب آنان جوشیده و می جوشد و این وظیفه مسؤلان را برای توجه بیشتر به مشکلات آنها دوچندان می کند.

برخی از خوانندگان و نوازندگان و ترانه سرا ها محلی که البته هیچگاه در وصف کشور یا زیبایی‌های و فرهنگ مردم استان سروده‌ای ندارند و در همه‌ حال خود را عالم به هر علمی می‌دانند و به قول معروف نخود هر آشی می‌کنند.

خوانندگانی که خود نیز ارزش علم موسیقی را نمی‌دانند و اگر به اشعار سروده‌هایشان بنگریم فاقد محتوای آموزنده و جذاب برای مخاطبان است که در جای خود قابل نقد و بررسی هستند.

برخی اسم هنرمند را برخود می گذارند، هنرمند احساس دارد، کدام هنرمند می تواند حس این مردم غیور و باشکوه را ببیند ولی چشم های خود را بر واقعیت ها برهم نهاده و متوهمانه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را مُخبر بداند!

برچسب ها: داعش ، تشییع
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خاکستری
|
United States of America
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
مردم این کشور 2 دسته اند:
بی ناموس و با ناموس
برای بی ناموس ها زن و دختر ناموس نیست و دیگر معنی برای آن ندارند.
اما در مقابل باناموس ها افرادی هستند که زن و دختر و کشور ناموسشان هستند... اینها حافظان ناموس ملت هستند

شما در کدام دسته هستید؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
خاک برسرت این افراد اینها چون لقمه حرام میخورند حرف مفت میزنند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین