تاریخ انتشار:۲۳:۴۸ - ۰۳ آبان ۱۴۰۱
عصر دنا: با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی لنده برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
در ابتدای این مراسم رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: اگر رشادت ها و فداکاری های شهیدان و خانواده های شهیدان نبود امروز ما در این جایگاه ها با تامین امنیت و آرامش نبودیم.
 
حجت الاسلام انصاری گفت: باید مسؤلان نسبت به عملکرد خود در حوزه های کاری خود در محضر خداوند و شهدا پاسخگو باشند.
 
وی تاکید کرد: تا می توانیم باید خانواده های شهیدان و ارباب رجوع ها را گره گشایی کنیم.
 
رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: این عزیزانی که امروز تکریم و معارفه می شوند بر سر سفره انقلاب هستند و هدفشان سربلندی انقلاب است و اصلاح طلب و اصول گرایی رنگی نخواهد داشت و باید کارهایمان را در جهت رضایت خداوند بدانیم.
 
وی خاطرنشان کرد: تبریک به مسئول را بایدزمانی گفت که رضایت مندی مردم را همراه داشته باشد واین مهم با خدمت بی منت به مردم جای تبریک دارد.
 
انصاری گفت:کار برای مردم باید ذهن و باور ما حاکم شود تا شاهد پیشرفت و عمران و آبادانی شهرستان باشیم.
 
وی تاکیدکرد: تا زمانی که در صدد رفع مشکلات مردم هستید دادگستری به عنوان یک برادر درکنار شماهست و حمایت کافی را خواهد داشت.
 
رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: در حوزه رفع معارضات و  مشکلات حوزه کاری هستیم ولی مسولی که مسولیتش برایش بزرگ است ما به عنوان دستگاه قضایی رصد و پیگیری و برخورد خواهیم کرد.
 
وی گفت:مسولی که در حوزه اموال دولتی تضییع کند بدون هیچگونه مماشاتی برخورد قاطع خواهیم کرد و به ریز مشکلات مردم را مورد رصد و پیگیری خواهیم کرد.
 
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: این تغییر وتحولات در حوزه های مسولیتی یک امر کاملا عادی است و امروز نیز شاهد تکریم و معارفه بخشداران قدیم و جدید مرکزی شهرستان لنده هستیم که بخشی از تحولات حوزه سیاسی است.
 
حسینی خواه تاکید کرد: این تغییرات لازمه تغییر برای رسیدن به پیشرفت و عمران و آبادانی است که از تلاش های ٨ساله بخشدارسابق مرکزی قدردانی می کنیم و برای بخشدارجدید نیز آرزوی موفقیت داریم.
 
وی گفت: فرصت خدمت به مردم یک توفیق است که در این برهه زمانی برای متعالی کردن ارزش ها و آرمان های انقلاب لازم و ضروری است.
 
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر امروز در این کشور امنیت و آرامشی داریم مدیون نیروهای انتظامی و سپاه و بسیج و همه نیروهای امنیتی است.
 
در ادامه نیز بخشدارسابق مرکزی شهرستان لنده گفت: از تلاش ها و همکاری خوب همه کسانی که در تحقق خدمت بی منت در طول ٨سال گذشته ما را یاری کردند صمیمانه قدردانی می کنم.
 
موسی محتشم گفت: برای رفع مشکلات مردم خدا را شاهد میگیریم که دست مردم را برای رفع مشکلات مردم بوسیدیم، با همه ادارات بودیم و همگام و همکار با دهیاران در صحنه بودیم و خودرا ملزم به دفاع از حقوق مردم وبیت المال می دانستم.
 
وی گفت:کار بخشداری یک جایگاه حساس است چرا که نماینده عالی دولت در بخش است و با مسئولیت پذیری و عمل به قانون گرایی خادم مردم بودیم و همواره بر این خدمت بی منت افتخار کرده و خواهم کرد.
 
محتشم گفت:در دیشموک ۴سال خدمت داشتم ولی عمق محرومیت در طی این سال ها زیبنده لنده نیست و باید همه پای کار باشیم وبا سیاسی کاری مشکلات شهرستان حل شدنی نخواهد شد.
 
وی گفت: در بحث توسعه روستایی کارهای زیربنایی خوبی صورت گرفت که این رویکرد خدمت رسانی نیز باید تداوم داشته باشند.
 
بخشدار سابق مرکزی لنده گفت: از خبرنگاران عزیزی که در طول این سال ها یار ویاور ما بودند صمیمانه تشکر میکنیم  و از دهیارانم که به عنوان برادران خوبم در این سال ها یاری کردند صمیمانه تشکر می کنم.
 
 
فرماندار شهرستان لنده گفت: تکریم به منزل نادیده گرفتن استعداد و پتانسیل افراد نیست بلکه باید از این عزیزان در جایگاه های مختلف برای توفیق خدمت رسانی بهتر استفاده کنیم.
 
جلال دانش گفت: قدر این فرصت ها را برای خدمت به مردم با استفاده از رهنمون ها و نصایح امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بکار ببندیم.
 
وی گفت:شکر نعمت در خدمت به مردم است و باید همه در عرصه های مختلف نسبت به متعالی کردن تفکر جهادی و انقلابی تلاش کنیم.
 
وی اظهارکرد: تلاش برای اجرای فرامین مجموعه دولت و استانداری و فرمانداری و تلاش برای همکاری مضاعف با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد تلاش برای یک جهش عمده در حوزه فعالیت های عمرانی داشته باشیم.
 
فرماندار شهرستان لنده گفت:از مدیرکل بنیاد مسکن که نسبت به اجرای طرح های هادی در شهرستان و همراهی بنیاد علوی و مستضعفان در خدمت رسانی به مردم همراهی لازم را داشتند قدردانی می کنیم.
در ادامه بخشدارجدید مرکزی لنده گفت: امروز افتخار این را داریم که از یکی از سرمایه ها و انسانی شهرستان بخشدار سابق که استاد خود می دانیم و امیدواریم در ادامه راه کمک کار ما باشند.
 
قنبر زکی نژاد گفت:از استاندار، معاون سیاسی استاندار و فرماندار شهرستان لنده که در انتصاب اینجانب نقش داشتند تشکر وافر داریم.
 
وی گفت: از همین امروز همه مردم و مسولان به مراسم تودیع ام دعوت می‌کنیم یعنی اینکه این مسولیت ها اگر ماندگار بود به من نمی رسید.
 
بخشدارمرکزی لنده گفت: نتایج کار مهم است و امیدواریم در ادامه راه بتوانیم خادم خوبی برای همه مردم باشیم و در عمل به توصیه های انبیأ الهی بتوانیم خادم خوبی باشیم.
 
وی گفت:با وجود کارهای خوبی که از سوی نظام و دولت های مختلف در طول چهاردهه صورت گرفت ولی عمق محرومیت ها بالا است که امیدواریم با همراهی و همکاری مردم اسن مشکلات رفع شوند.
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.