تاریخ انتشار:۲۳:۱۸ - ۰۳ آبان ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌ و بویراحمد از رونمایی سند برش مهندسی فرهنگی استان با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
درخشان با بیان اینکه  شورای فرهنگ عمومی این استان  ۵ مسئله اصلی فرهنگی در استان را احصاء و در قالب «سند مهندسی فرهنگی» برای تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور فرستاد، گفت:  این سند در «تحکیم بنیان خانواده، فرهنگ کار و مصرف، ساماندهی فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی نوپدید بین دانش‌آموزان و توجه به هویت دینی، ملی و انقلابی» تدوین و با رفع نواقص نهایی و رونمایی می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه کارگروه فرهنگی، اجتماعی استانداری‌‌ و شورای فرهنگ عمومی نقش نظارتی و اجرایی در این طرح را دارند، افزود: با تصویب و تایید سند برش مهندسی فرهنگی استان این سند با حضور مسئولانی از شورای عالی انقلاب فرهنگی و مسئولان استانی رونمایی می‌شود.
وی اضافه کرد: آیین رونمایی از «سند مهندسی فرهنگی» استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز چهارشنبه، چهارم آبان‌ماه جاری با حضور حجت‌الاسلام سید سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در یاسوج برگزار می شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.