تاریخ انتشار:۱۳:۳۸ - ۱۹ مهر ۱۴۰۱
عصر دنا: داوران فوتبال و ساحلی کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته یک فوتبال و لیگ برتر ساحلی کشور قضاوت می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس کمیته داوران فوتبال این استان گفت: داوران فوتبال استان در هفته ۸ لیگ دسته یکم و ۱۶ لیگ برتر ساحلی کشور قضاوت می‌کنند.
داریوش جاودان سیرت افزود: دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و شاهین خزر رودسر از هفته ۱۶ لیگ برتر ساحلی کشور را داور گچسارانی قضاوت می‌کند.
وی ادامه داد: این دیدار امروز سه شنبه ۱۹ مهر در شهر بوشهر برگزار می‌شود و طبق ابلاغ فدراسیون و کمیته داوران، محمد حسین مردانی از فارس به عنوان داور، ابراهیم حبیبی افتخار از کهگیلویه وبویراحمد به عنوان داور دوم، عبدالله ساجدی از بوشهر به عنوان داور سوم و هاشم امیری از فارس به عنوان وقت نگهدار این بازی را قضاوت می‌کنند.
رئیس کمیته داوران فوتبال این استان گفت: امیر فالحی از خوزستان به عنوان ناظر داوری و خالدی از تهران به عنوان نماینده فدراسیون بر این بازی و داوران نظارت می‌کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.