تاریخ انتشار:۱۷:۰۰ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیر کل حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد نرخ کرایه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری استان تا پایانه مرز شلمچه را از ۲۰۰ هزار تا ۲۹۲ هزار تومان اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،محمدی افزود: بلیط اتوبوس زائران اربعین به‌صورت روزفروش و اعزام زائران در قالب سرویس دربستی اتوبوسی به مرز‌ها ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه کار جابجایی زائران اربعین از ۱۵ تا ۳۱ شهریور انجام می‌شود ادامه داد: کرایه بلیط اتوبوس یاسوج به مرز شلمچه ۲۹۲ ، ۲۴۵ و ۲۰۰ هزار تومان به ترتیب برای اتوبوس‌ها با ظرفیت ۲۵، ۳۲ و ۴۴ نفره است.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین کرایه بلیط اتوبوس از شهر دهدشت و دوگنبدان به مرز شلمچه ۲۱۰، ۱۷۷ و ۱۴۴ هزار تومان به ترتیب برای اتوبوس‌های با ظرفیت ۲۵، ۳۲ و ۴۴ نفره است.

محمدی با بیان اینکه نرخ اعلام شده در همه پایانه‌های مسافربری استان در معرض دید قرار می‌گیرد افزود: به منظور رسیدگی هرچه سریع‌تر به تخلف‌های احتمالی، گروه پاسخگویی و رسیدگی به شکایت زائران اربعین حسینی (ع) در تمامی پایانه‌های مسافربری مستقر هستند.

وی ادامه داد: پس از اعلام رسمی نرخ کرایه اتوبوس‌ها در اربعین امسال از سوی سازمان راهداری، با هرگونه تخلفی در این زمینه برخورد می‌شود.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی با توجه به مصوبات سال گذشته ستاد اربیعن، افزایش جایگاههای بازرسی در پایانه‌های مرزی در دستور کار سازمان قرار گرفت و به همین منظور ۴۸ جایگاه بازرسی در مرز بین‌المللی شلمچه، ۲۸ جایگاه بازرسی در مرز چذابه و ۶۰ جایگاه بازرسی در مرز مهران برای تردد زائران اربعین حسینی فعال و علاوه بر این مرز‌های خسروی، ایلام، تمرچین و باشماق نیز آماده تردد زائران اربعین است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.